
Αυτή η απόφαση σηματοδοτεί ένα στρατηγικό σημείο για την Citroën Racing, η οποία συνεχίζει το 60χρονο πάθος και τη δέσμευσή της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, επιβεβαιώνοντας παράλληλα το όραμά της για τολμηρή, υπεύθυνη και καινοτόμο κινητικότητα.
«Είμαστε πολύ περήφανοι που συμμετέχουμε επίσημα στο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E. Φέρνουμε μαζί μας την ίδια κουλτούρα νίκης που επέτρεψε στην Citroën να πετυχαίνει κάθε φορά που συμμετέχει σε ένα νέο πρωτάθλημα, όπως το Rally Raid, το WRC και το WTCC. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένας τομέας που έχει διαμορφώσει την ιστορία και τον θρύλο της Citroën για περισσότερα από 60 χρόνια. Είναι η καρδιά του πάθους για την αυτοκινητοβιομηχανία», δήλωσε ο Xavier Chardon, CEO της γαλλικής φίρμας.
Το νέο μονοθέσιο Citroën GEN3 Evo αποτελεί κορυφαίο δείγμα ηλεκτρικής τεχνολογίας και αποδοτικότητας. Είναι ταχύτερο, ελαφρύτερο και πιο αποδοτικό από ποτέ, ενσαρκώνοντας το όραμα των βιώσιμων αγώνων αυτοκινήτου. Η επιτάχυνσή του από 0 έως 100 km/h επιτυγχάνεται σε μόλις 1,86 δευτερόλεπτα, ενώ η ισχύς του φτάνει τους 470 ίππους και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 320 km/h.

Το μονοθέσιο διαθέτει διπλό ηλεκτροκινητήρα – εμπρός και πίσω – που προσφέρει ανάκτηση έως 600 kW ενέργειας κατά το φρενάρισμα, επαναχρησιμοποιώντας σχεδόν το 50% της ενέργειας που καταναλώνεται σε κάθε e-Prix. Η μπαταρία των 47 kWh εξασφαλίζει θερμική σταθερότητα και ανθεκτικότητα, ενώ το πλαίσιο από ανθρακονήματα προσφέρει ασφάλεια και ακαμψία.
Αναπτύχθηκε στην καρδιά της Stellantis Motorsport, υπό τη διεύθυνση του Jean-Marc Finot, και ενσωματώνει 11 χρόνια εμπειρίας στη Formula E. Οι τεχνολογίες που προκύπτουν από την αγωνιστική εμπειρία μεταφέρονται απευθείας στα ηλεκτρικά μοντέλα παραγωγής της Citroën, βελτιώνοντας τη διαχείριση ενέργειας, τις επιδόσεις και την αποδοτικότητα.
Η εμφάνιση του μονοθεσίου αντικατοπτρίζει τη γαλλική ταυτότητα και δημιουργικότητα: κόκκινο πάθος, λευκή καθαρότητα και μπλε ηλεκτρισμός συνδυάζονται σε μια τρίχρωμη σχεδιαστική υπογραφή, εκφράζοντας τη δύναμη, την κομψότητα και την υπερηφάνεια της Citroën.

Η Citroën εμπιστεύεται το νέο της εγχείρημα σε δύο έμπειρους οδηγούς: τον Γάλλο Jean-Éric Vergne, δισ. Παγκόσμιο Πρωταθλητή Formula E, και τον Νεοζηλανδό Nick Cassidy, έναν από τους πιο καταξιωμένους οδηγούς της γενιάς του, με 11 νίκες και 25 παρουσίες στο βάθρο.
Ο Vergne έχει διαγράψει μια εντυπωσιακή πορεία στη Formula E και στους αγώνες αντοχής, ενώ ο Cassidy έχει κατακτήσει το «Τριπλό Στέμμα της Ιαπωνίας» (Super Formula, Super GT, Formula 3) και έχει ήδη ξεχωρίσει ως σταθερός διεκδικητής τίτλων στη Formula E.
Στο τιμόνι της ομάδας βρίσκεται ο Cyril Blais, με πολυετή εμπειρία στη Formula E. Έχοντας διατελέσει επικεφαλής μηχανικός και αναπληρωτής αρχηγός ομάδας σε κατασκευαστές όπως η Maserati, φέρει στρατηγική διορατικότητα, τεχνογνωσία και ικανότητα διαχείρισης ταλέντων που θα οδηγήσουν τη Citroën σε επιτυχίες.
Η συμμετοχή στη Formula E δεν είναι απλώς μια νέα πρόκληση, αλλά συνέχεια μιας παράδοσης 60 ετών επιτυχιών. Από το θρυλικό ID 19 του Ράλι Μόντε Κάρλο το 1959, μέχρι τα ZX Rallye Raid, Xsara και DS3 WRC, η Citroën έχει γράψει ιστορία με πέντε τίτλους στο Rally Raid, οκτώ στο WRC και τρεις στο WTCC. Η Citroën Racing έχει χτίσει μια κουλτούρα νίκης βασισμένη στην τεχνολογία, την καινοτομία και το πάθος. Με τη Formula E, η μάρκα συνδυάζει την αγωνιστική της κληρονομιά με τη δέσμευσή της για ηλεκτροκίνηση, φέρνοντας στο σήμερα την εμπειρία δεκαετιών και το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον της βιώσιμης κινητικότητας. Με 18 γύρους σε 12 χώρες, η Formula E αποτελεί μια διεθνή πλατφόρμα προβολής για τη Citroën, ενισχύοντας την παρουσία της σε αγορές-κλειδιά και προσεγγίζοντας ένα νεανικό, συνδεδεμένο κοινό που μοιράζεται τις αξίες της καινοτομίας και της οικολογικής ευαισθησίας.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.