ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ντράπηκε ο Χίμλερ όταν άκουσε τον Μαγιορκίνη...

Η καθημερινή κίνηση στην οδήγηση που μπορεί να σας κοστίσει 700 ευρώ

Πώς να αποφύγετε το πρόστιμο

Η καθημερινή κίνηση στην οδήγηση που μπορεί να σας κοστίσει 700 ευρώ

Η όπισθεν, μια κίνηση απαραίτητη για κάθε οδηγό, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της στάθμευσης και άλλων ελιγμών.

Ωστόσο, η χρήση της όπισθεν δεν είναι πάντα αθώα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να μετατραπεί σε πηγή μπελάδων, οδηγώντας σε πρόστιμα έως και 700 ευρώ.

Πώς μπορεί η όπισθεν να μας κοστίσει τόσο ακριβά;

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των ελληνικών δρόμων, πέρα από την αμφιλεγόμενη νοοτροπία των οδηγών στη χώρα μας και την επίσης κακή κατάσταση του οδικού δικτύου, είναι και η άγνοια βασικών διατάξεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Η άγνοια αυτή κάνει αυτομάτως πιο πιθανή την εμπλοκή μας σε ένα ατύχημα, ενώ αυξάνει και τον κίνδυνο βεβαίωσης μιας παράβασης και της επιβολής χρηματικών ή μη ποινών.

Ανάμεσα στις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που ελάχιστοι γνωρίζουν είναι και εκείνο που απαγορεύει την κίνηση ενός οχήματος με την όπισθεν.

Ο νόμος είναι ιδιαίτερα σαφής για την κίνηση με όπισθεν σε δημόσιο δρόμο και το επιτρέπει μόνο σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες. Με λίγα λόγια η προς τα πίσω κίνηση ενός οχήματος επιτρέπεται μόνο κατά το παρκάρισμα του ή όταν η κίνησή του προς τα εμπρός είναι αδύνατη.

Μάλιστα για το παρκάρισμα ο ΚΟΚ αναφέρει ότι ο οδηγός επιτρέπεται να εκτελεί ελιγμούς στάθμευσης στην ίδια οδό και σε μήκος μόνο έως και το διπλάσιο του μήκους του οχήματος.

Σε περίπτωση παράβασης, το πρόστιμο που μπορεί να βεβαιωθεί είναι 80 ευρώ, ωστόσο, μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 700 ευρώ όταν η όπισθεν πορεία του οχήματος πραγματοποιηθεί σε αυτοκινητόδρομου ή ακόμα και σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, καθώς ο κίνδυνος ενός σοβαρού τροχαίου ατυχήματος στις συνθήκες αυτές πολλαπλασιάζεται.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Σε αυτό το σημείο οφείλουμε να γνωρίζουμε ότι κατά την κίνηση του αυτοκινήτου με την όπισθεν οφείλουμε να ενεργοποιήσουμε τα αλάρμ και να διατηρούμε χαμηλή ταχύτητα, ώστε να αποτρέψουμε κάποια λάθος κίνηση.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.