ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Όταν ζητάς άρση casus belli με την φράση «Θα μιλήσω στον φίλο μου τον Ερντογάν», τι ακριβώς περιμένεις;

Η πιο σκληροπυρηνική BMW M2 φοράει 4κύλινδρο μοτέρ

Σε αντίθεση με τις δρομίσιες BMW M2, η Racing απαρνείται τον 6κύλινδρο κινητήρα

Η πιο σκληροπυρηνική BMW M2 φοράει 4κύλινδρο μοτέρ

Λατρεύουμε την BMW M2 και τον υπέροχο twin-turbo 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα της. Αλλά η αγωνιστική Racing που μόλις παρουσιάστηκε, τον έχει απαρνηθεί για χάρη του υπερτροφοδοτούμενου 4κύλινδρου των 2,0 lt.

Πρόκειται για το μοτέρ που κινεί την 2 Series Gran Coupé. Έτσι, ενώ η τρέχουσα BMW M2 (G87) καρπώνεται τον 3λιτρο S58, τους 480 ίππους και τα 600 Nm του, η Racing αρκείται σε 317 ίππους και 420 Nm.

Η γερμανική εταιρεία δηλώνει ότι επαρκούν ώστε το αγωνιστικό της να ξεπερνά τα 270 km/h, ενώ το μόνο διαθέσιμο κιβώτιο ταχυτήτων είναι το 7τάχυτο αυτόματο της ZF, φορώντας λογισμικό BMW M Motorsport.

Διαθέτει επίσης LED φώτα, αεροδυναμικά βοηθήματα, πίσω προβολέα ομίχλης και ελαφριά οροφή. Η BMW βάφει όλα τα αμαξώματα στη λευκή απόχρωση U300 Alpine White III.

Στο εσωτερικό, το αυτοκίνητο διαθέτει έναν συγκολλημένο κλωβό ασφαλείας, ο οποίος συμμορφώνεται με τους τελευταίους κανονισμούς της FIA. Διαθέτει επίσης κάθισμα ασφαλείας Sabelt GT-AM και πυροσβεστήρα.

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ακόμη και κλιματισμό, αλλά και όλα όσα θα περίμενε κανείς από ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο. Όπως λειτουργίες οδήγησης της BMW M Motorsport και ρυθμιζόμενο κόφτη ταχύτητας για το πέρασμα στα πιτ.

Τα έξτρα περιλαμβάνουν πίσω αεροτομή, ένα ειδικό κιβώτιο για να φορτώνεις έρμα, εφόσον βέβαια σου χρειάζεται κάτι τέτοιο. Καταγραφικό δεδομένων, τακάκια φρένων Endless, μπάκετ κάθισμα οδηγού Sabelt GT-Pro, σύστημα ανύψωσης με αέρα.

Αλλά και σιγαστήρα για την εξάτμιση, κάθισμα συνοδηγού, κουκούλα και αυτοκόλλητα M Motorsport.

«Το αυτοκίνητο είναι προσιτό ενώ προσφέρει σε αγωνιστικές ομάδες και οδηγούς ασυμβίβαστες επιδόσεις, ανθεκτικότητα και απόλυτη οδηγική απόλαυση», δήλωσε ο CEO της BMW M, Franciscus van Meel.

Η BMW θεωρεί θετικό το χαμηλότερο λειτουργικό κόστος του αγωνιστικού λόγω της στενής σχέσης του με το αυτοκίνητο παραγωγής. Η εξέλιξη της Racing ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2023, ενώ οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.