Η Volkswagen ετοιμάζει το πιο ισχυρό Golf στην ιστορία της
Το επόμενο VW Golf R θα φορέσει τον πεντακύλινδρο 2.5 TFSI της Audi για έναν τελευταίο βενζινοκίνητο χορό
Newsroom | email: info@pronews.gr
Η Volkswagen βάζει πλώρη για το πιο δυνατό Golf που έχει κατασκευάσει ποτέ, ετοιμάζοντας μια ειδική έκδοση του Golf R που θα φέρει τον θρυλικό πεντακύλινδρο τούρμπο 2.5 TFSI του Audi RS3.
Το μοντέλο θα λανσαριστεί για να γιορταστούν τα 25 χρόνια των Volkswagen R και ταυτόχρονα θα αποτελέσει τον αποχαιρετισμό των καθαρά βενζινοκίνητων Golf, πριν τη μετάβαση στην εποχή του εξηλεκτρισμού.
Ο κινητήρας «EA855», που παράγει σήμερα 400 ίππους και 500 Nm ροπής στο RS3, θα προσφέρει σαφές άλμα ισχύος σε σχέση με το υπάρχον Golf R των 333 ίππων. Με την υιοθέτηση του πεντακύλινδρου, το νέο Golf R αναμένεται να γίνει και το ταχύτερο Golf στην επιτάχυνση 0-100 km/h, πλησιάζοντας τους χρόνους του RS3 (3,8’’) έναντι των 4,6’’ του τωρινού Golf R.
Η Audi σκοπεύει να κρατήσει ζωντανό τον κινητήρα και μετά την εφαρμογή του Euro 7 στα τέλη του 2026, με αλλαγές σε φίλτρα, αισθητήρες και καταλύτες, κάτι που θα ωφελήσει και το Golf. Για να δεχθεί τον πεντακύλινδρο, το Golf R θα δεχτεί βελτιώσεις στην ανάρτηση, στο πλαίσιο και στα φρένα, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και το Torque Splitter του RS3, που χαρίζει κορυφαία δυναμική συμπεριφορά.
Σχεδιαστικά, το μοντέλο θα ξεχωρίζει με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, νέο καπό, μεγαλύτερη αεροτομή πίσω και πιο επιθετικό diffuser. Στην καμπίνα, θα υπάρχουν επιλογές με ελαφριά μπάκετ καθίσματα και υλικά περιορισμού του βάρους.
Η επίσημη αποκάλυψη αναμένεται το 2026, με το λανσάρισμα να συμπίπτει με την 25η επέτειο των Volkswagen R το 2027. Το πεντακύλινδρο Golf R θα είναι πιθανότατα το τελευταίο της γενιάς του χωρίς υβριδικό σύστημα, καθώς η VW ετοιμάζει παράλληλα το πρώτο full-hybrid Golf και την πλήρως ηλεκτρική έκδοση που θα λανσαριστεί πριν το τέλος της δεκαετίας.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.