Ionity: Η ευρωπαϊκή απάντηση στην ταχυφόρτιση της Κίνας (βίντεο)
Η Ionity φέρνει στην Ευρώπη την ταχυφόρτιση των οκτώ λεπτών με 600 kW
Newsroom | email: info@pronews.gr
Τον τελευταίο καιρό, η Κίνα μονοπωλεί τις εξελίξεις στην τεχνολογία των BEV μπαταριών και της ταχυφόρτισης. Μόλις χτες αναφέραμε την απόφαση της BYD να κατασκευάσει 15.000 Megawatt Flash Chargers αντί για 4.000. Που υπόσχονται 400 km σε μόλις 5′. Η ευρωπαϊκή απάντηση έρχεται από την Ionity.
Η Ionity είναι άγνωστη στην πατρίδα μας, αφού έχει επιλέξει να μη δραστηριοποιηθεί εντός της ελληνικής επικράτειας. Στη δυτική Ευρώπη όμως κάνει πάταγο. Πρόκειται για δίκτυο υπερταχείας φόρτισης, που ιδρύθηκε το 2017 ως κοινοπραξία των BMW, Mercedes-Benz, Ford, Hyundai και Volkswagen.
Διαθέτει ήδη πάνω από 5.000 σημεία ικανά να παρέχουν έως και 350 kW. Ωστόσο, κατά το δεύτερο 6μηνο του έτους, η Ionity θα ξεκινήσει την εγκατάσταση σταθμών 600 kW για ακόμη μικρότερες στάσεις φόρτισης.
Πρόκειται για το σύστημα HYC 1000 της Alpitronic. Αποτελείται από ένα Power Cabinet και έως τέσσερις μεμονωμένες στήλες, η καθεμία με δύο καλώδια φόρτισης με υδρόψυκτο σύστημα.
Με άλλα λόγια, μια εγκατάσταση θα μπορεί να φορτίσει έως και οκτώ ηλεκτρικά οχήματα ταυτόχρονα, αυτοκίνητα και φορτηγά. Ενώ το Power Cabinet μπορεί να παρέχει ένα megawatt, δηλαδή έως 1.000 kW, αυτά θα κατανέμονται μεταξύ των σταθμών.
Όταν πολλά ηλεκτρικά οχήματα χρησιμοποιούν τον ίδιο σταθμό, η Alpitronic αναφέρει ότι οι φορτιστές θα κατανέμουν δυναμικά την ισχύ ανά σημείο φόρτισης. Με μέγιστο τα 600 kW. Το θέμα είναι ότι τα ηλεκτρικά των παραδοσιακών κατασκευαστών δεν μπορούν προσώρας να υποστηρίξουν τόσο γρήγορη ταχυφόρτιση.
Ακόμα και έτσι, η Ionity ισχυρίζεται ότι είναι δυνατή η πρόσθεση αυτονομίας 300 km σε μόλις οκτώ λεπτά. Δεν μπορεί να απειλήσει τα νούμερα που βλέπουμε στην ασιατική χώρα, αλλά πλησιάζει τον χρόνο που απαιτείται για έναν συμβατικό ανεφοδιασμό με ορυκτά καύσιμα. Και αυτό μόνο ως θετικό πρέπει να αξιολογηθεί. Δείτε το video στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.