
Πρόσφατα το Omoda 9 SHS αποφάσισε να συστηθεί στην ευρωπαϊκή αγορά, κάνοντας επίδειξη των ταξιδιωτικών του δυνατοτήτων. Διασχίζοντας εννέα χώρες με ένα ντεπόζιτο. Αλλά το Jaecoo 7 SHS πέτυχε κάτι ακόμα πιο εντυπωσιακό.
Μπορεί το κινεζικό SUV να περιορίστηκε εντός της ελληνικής επικράτειας, αλλά κατάφερε να διανύσει περισσότερα από 1.500 km χωρίς να σταματήσει για ανεφοδιασμό. Ενώ το Omoda 9 είχε περιοριστεί στα 1.175 km. Συγκεκριμένα, το Jaecoo 7 ξεκίνησε από το Διδυμότειχο και τερμάτισε στο ακρωτήριο Ταίναρο στην Πελοπόννησο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η θεωρητική του αυτονομία δηλώνεται στα 1.200 km. Προφανώς τα δύο αυτοκίνητα δοκιμής οδηγήθηκαν με περισσή αυτοσυγκράτηση, όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλα τα σχετικά ρεκόρ οικονομίας και αυτονομίας.

Με το σύστημα Super Hybrid (SHS), η μετάδοση κίνησης του Jaecoo 7 επιτυγχάνεται από το συνδυασμό του κινητήρα εσωτερικής καύσης και δυο ηλεκτροκινητήρων. Το EREV υβριδικό αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1.5 TGDI 143 ίππων, έναν ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων, έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και μία μπαταρία 18,3 kWh. Εκκινώντας από τη βόρεια Ελλάδα, τα πρώτα 171,8 km έγιναν 100% ηλεκτρικά. Σχεδόν τα διπλάσια από τη θεωρητική αυτονομία των 90 km. Ενώ η συνολική απόσταση -και με το ντεπόζιτο βενζίνης- έφτασε τα 1.504 km. Διάβασε περισσότερα εδώ. Το Jaecoo 7 SHS έχει πραγματοποιήσει αντίστοιχους «άθλους» σε αρκετές χώρες του πλανήτη. Στο Μεξικό, κατέγραψε ρεκόρ αυτονομίας με 1.613,1 km., ενώ στην Ταϊλάνδη σημείωσε κατανάλωση μόλις 3,1 lt ανά 100 km. Εφόσον βέβαια είσαι αβρός με το γκάζι και δεν ξελογιαστείς από τα 525 Nm. Στον αυτοκινητόδρομο, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αναλαμβάνει να φορτίζει την μπαταρία υψηλής τάσης εν κινήσει, η οποία προσφέρει ενέργεια στους ηλεκτροκινητήρες. Πρόκειται για ένα από τα λίγα μοντέλα που γεμίζουν και σε πρατήριο και τα οποία ενσωματώνουν λειτουργία V2L. Επιτρέποντας ηλεκτροδότηση συσκευών. Το Jaecoo 7 SHS είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις, Select και Exclusive. Με την τιμή να ξεκινά από €36.990, ενώ διατίθεται και σε αμιγώς θερμικές εκδόσεις. 

Δείτε το video στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.