Πίσω από το τιμόνι του Kia PV5 ήταν ο δημοσιογράφος επαγγελματικών οχημάτων George Barrow και ο Christian Nigemeier, ανώτερος μηχανικός στο τεχνικό κέντρο της Hyundai Motor Ευρώπης.
Κατά τη διάρκεια της πρόκλησης των 22,5 ωρών, το δίδυμο πραγματοποίησε 12 κύκλους -ο τελευταίος όχι πλήρης- σε μια διαδρομή 58,2 km με φανάρια, κυκλικούς κόμβους και υψομετρική διαφορά 370 m.
Το PV5 ήταν εξοπλισμένο με μπαταρία 71,2 kWh, τη μεγαλύτερη από τις δύο διαθέσιμες. Μια μικρότερη μπαταρία 51,5 kWh είναι επίσης προς πώληση για επιχειρήσεις που δεν καλύπτουν τόσα πολλά χιλιόμετρα στην καθημερινότητά τους. 
Έχει ονομαστική αυτονομία 296 km και χρειάζεται 16,2” για να φτάσει τα 100 km/h έναντι 12,4” για την έκδοση των 71,2 kWh.
Εσωτερικές δοκιμές της Kia έδειξαν ότι για κάθε επιπλέον 100 kg ωφέλιμου φορτίου, η αυτονομία του βαν μειωνόταν κατά περίπου 1,5%. Πολύ εντυπωσιακό.
Μετά από έλεγχο από ανεξάρτητους επιθεωρητές της TÜV Hessen και της Buck Vermessung, καθώς και από έναν κριτή του Guinness World Records, η προσπάθεια ξεκίνησε.
Η ελαχιστοποίηση της απότομης επιτάχυνσης και του φρεναρίσματος ήταν το κλειδί για την επίτευξη του ρεκόρ. Μετά από έναν γύρο, ο οποίος διήρκεσε λίγο λιγότερο από δύο ώρες, σύντομα έγινε σαφές ότι αυτή η προσπάθεια θα διαρκούσε πολύ περισσότερο από ό,τι θα μπορούσε να φανταστεί κανείς. Αλλά άξιζε τον κόπο.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.