Kimera EVO38: H καλλονή με τη μετάδοση σε γυάλινη προθήκη
Η Kimera EVO38 αποτελεί τη σύγχρονη αναβίωση της Lancia 037. Αλλά στο πολύ πιο ποτυτελές
Newsroom | email: info@pronews.gr
Λίγες μικρές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κάνει τόση αίσθηση τα τελευταία χρόνια όσο η Kimera Automobili. Γνωστή για την ανανέωση της θρυλικής Lancia 037, η εταιρεία παρουσίασε για πρώτη φορά την EVO37, την οποία αργότερα μετεξέλιξε στην τετρακίνητη Kimera EVO38.
Το τελευταίο μοντέλο, που μόλις παρουσιάστηκε στην εβδομάδα αυτοκινήτου του Monterey στην California, συνδυάζει τέλεια την ιταλική αγωνιστική κληρονομιά με μια σύγχρονη πινελιά. Και τόνους προσοχής στη λεπτομέρεια.
Στις φωτογραφίες παρελαύνει η δεύτερη από τις 38 Kimera EVO38 που θα κατασκευαστούν.
Έχει φινίρισμα σε μια εκπληκτική απόχρωση του μπλε και πραγματικά μοιάζει με έργο τέχνης σε τροχούς. Από τους μοντέρνους προβολείς LED, μέχρι την κλασική για Lancia μπροστινή μάσκα και την τεράστια πίσω αεροτομή, η EVO38 αντικατοπτρίζει αυτό που θα έπρεπε να φτιάχνει ο Όμιλος Stellantis. Όχι ένα ξαναζεσταμένο 208.
Η ισχύς προέρχεται από έναν 4κύλινδρο κινητήρα 2,2 lt. Με τη βοήθεια τούρμπο και κομπρέσορα, αποδίδει 600 ίππους. Η κίνηση γίνεται κι από τους τέσσερις τροχούς, τη στιγμή που η EVO37 είναι πισωκίνητη.
Όσο εντυπωσιακό κι αν είναι το αμάξωμα κι ο χώρος του κινητήρα, η καμπίνα είναι το αποκορύφωμα της κατασκευής. Μια γυάλινη προθήκη προσφέρει ανεμπόδιστη θέα στον κεντρικό άξονα μετάδοσης κίνησης, με μπλε φινίρισμα και κόκκινες λεπτομέρειες.
Ο λεβιές του κιβωτίου ταχυτήτων είναι κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, ενώ ξεχωρίζει και το υδραυλικό χειρόφρενο. Ένας κατανομέας επιτρέπει να επιλέξεις πόση ροπή θες να αποστέλλεται στον μπροστινό και στον πίσω άξονα.
Οι επενδύσεις από Alcantara, αλουμίνιο και άφθονο ανθρακόνημα ομορφαίνουν το εσωτερικό. Αν πράγματι καταφέρεις να βγάλεις την EVO38 από το γκαράζ σου, για να μην πούμε από το σαλόνι σου, θα απολαύσεις ένα αριστούργημα στην οδήγηση.
Η ιταλική εταιρεία επιτρέπει πολλές ρυθμίσεις, όπως τη χαρτογράφηση του κινητήρα, άρα και την ιπποδύναμη, τη σκληρότητα της ανάρτησης, το βαθμό που επενεργεί ο έλεγχος της πρόσφυσης, ακόμη και την εμπλοκή του ABS.
Δεν γνωρίζουμε την ακριβή τιμολόγηση. Αν πάντως σκεφτείς ότι η EVO37 ξεκινούσε από τις €480.000, τώρα θα πρέπει να περιμένεις ότι θα ξεπεράσει το μισό εκατομμύριο.
Όχι πως έχουν μείνει και πολλές απούλητες από τις 38 προγραμματισμένες μονάδες.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.