Κλήση για θορυβώδη εξάτμιση σε ηλεκτρική Dodge Charger
Αστυνομία στις ΗΠΑ έγραψε ηλεκτρικό για θόρυβο εξάτμισης, αποδεικνύοντας ότι εκεί όλα μπορούν να συμβούν
Newsroom | email: info@pronews.gr
Η ιστορία ξεκίνησε με μια παρέα φίλων που αποφάσισαν να κάνουν βόλτα με κάποια δυνατά και επιβλητικά σπόρτσκαρ.
Το κονβόι ακούστηκε από μακριά -τουλάχιστον με τα θερμικά μοντέλα του. Διότι ανάμεσά τους υπήρχε και μια ολοκαίνουργια Dodge Charger, 100% ηλεκτρική, η οποία πέρα από το χαρακτηριστικό «ουρλιαχτό» των ηλεκτροκινητήρων, δεν έχει απολύτως καμία εξάτμιση.
Κι όμως, στο πρώτο φανάρι, ένας αστυνομικός αποφάσισε να τους ελέγξει. Σταματάει δίπλα, ανάβει τα φώτα, κατεβάζει παράθυρο και με ύφος Denzel Washington στην «Ημέρα Εκπαίδευσης» ζητάει από τον οδηγό της Charger να κάνει στην άκρη. Ο λόγος; «Υπερβολικός θόρυβος από την εξάτμιση».
Ο οδηγός, δικαιολογημένα σαστισμένος, προσπαθεί να εξηγήσει: – «Μα κύριε αστυνόμε, είναι ηλεκτρικό! Δεν έχει καν εξάτμιση!»
Η απάντηση, βγαλμένη από σενάριο κωμωδίας: – «Δεν συζητάω μαζί σας».
Και φυσικά… έγραψε την κλήση.
Το βίντεο που δημοσιεύτηκε στο Instagram (rentalcarclub) έχει γίνει viral, διότι απλώς δεν βγάζει νόημα. Ή μάλλον βγάζει: Ότι καμιά φορά, η υπερβολική αυστηρότητα φλερτάρει επικίνδυνα με τη γελοιότητα.
Με λίγα λόγια, ο οδηγός της ηλεκτρικής Dodge Charger έφαγε κλήση για θορυβώδη εξάτμιση… ενώ το μόνο που ακούγεται είναι το βουητό του μοτέρ και, στην καλύτερη, οι φωνές των φίλων του από πίσω.
Αν αυτό δεν είναι σκηνή βγαλμένη από σκετς του Ράδιο Αρβύλα, τότε τι είναι;
Ή μήπως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι; Άραγε το «Fratzonic Chambered Exhaust» δούλευε σε αυτό το αυτοκίνητο; Αυτό δεν μας το διευκρίνισε ο ιδιοκτήτης. Για την τάξη λοιπόν, να πούμε ότι η Charger Daytona SRT διαφέρει σημαντικά από τα υπόλοιπα ηλεκτρικά χάρη στον ήχο που παράγει από το πρωτοποριακό σύστημα εξαγωγής «Fratzonic Chambered Exhaust». Η Dodge λέει παράγει ήχο 126 dB, δηλαδή όσο κι ένα SRT Hellcat. Και δεν ακούγεται μόνο στην καμπίνα, αλλά κι απ’ έξω. Το σύστημα αποτελείται από έναν ενισχυτή και έναν θάλαμο στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου με την ήχο που φτάνει στα αυτιά του οδηγού να ταιριάζει με τις αλλαγές σχέσεων την μετάδοσης eRupt. Και 126 dB είναι ένταση ήχου ροκ συναυλίας στο όριό της. Μέχρι που κουφαίνεσαι! Δείτε το video στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.