Κρατά τους θερμικούς κινητήρες η νέα γενιά του Nissan Juke;
Το νέο Nissan Juke θα παρουσιαστεί επίσημα το 2026 και θα κατασκευάζεται στη μονάδα του Sunderland στην Αγγλία
Newsroom | email: info@pronews.gr
Το Nissan Juke είναι ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της φίρμας. Ακριβώς για αυτό, η Nissan θέλει να είναι πολύ προσεκτική αναφορικά με την εξέλιξη και τις αποφάσεις που θα πάρει για το B-SUV της.
Η αλήθεια είναι πως οι μέρες που διανύουμε δεν είναι και οι καλύτερες στην ιστορία της Nissan. H εταιρεία όμως δεν το βάζει κάτω, έχοντας πάρει απόφαση να επενδύσει στην ηλεκτροκίνηση διευρύνει το χαρτοφυλάκιό της παρουσιάζοντας τα νέα Micra και Leaf.
Το επόμενο μοντέλο που θα περάσει σε μια νέα εποχή θα είναι το Nissan Juke, το δεύτερο πιο εμπορικό μοντέλο της φίρμας μετά το Nissan Qashqai. Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, η νέα γενιά του Juke θα αποκτήσει για πρώτη φορά αμιγώς ηλεκτρική υπόσταση.
Αυτή όμως δεν θα είναι και η μοναδική, μιας και όπως ανέφερε ο ο Alexandre Armada, επικεφαλής στον τομέα των μικρών αυτοκινήτων της Nissan Europe, στο Automotive News οι θερμικοί κινητήρες είναι πολύ πιθανό να διατηρηθούν και στη νέα γενιά.
«Δεδομένης της πολύ διαφορετικής πορείας της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση σε όλη την Ευρώπη, η διατήρηση της παραγωγής του Juke με κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι μια επιλογή που εξετάζεται».
Από εκεί και πέρα, το ηλεκτρικό Nissan Juke, που αναμένεται να θέσει νέα δεδομένα στην κατηγορία με τον ρηξικέλευθο σχεδιασμό του θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV, στην οποία πατά ήδη το Leaf αλλά και το μελλοντικό crossover της Mitsubishi. H χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας θα επιτρέψει στη Nissan να εξοπλίσει το ηλεκτρικό Juke με μεγάλες μπαταρίες χωρητικότητας 67 kWh και 87 kWh. Με την αυτονομία να προσεγγίζει τα 500 km.
Ως προς την ισχύ, το ηλεκτρομοτέρ, τοποθετημένο στον εμπρός άξονα θα αποδίδει 150 PS. Ενώ δεν αποκλείεται να δούμε στο μέλλον και ισχυρότερες, τετρακίνητες εκδόσεις με τη σφραγίδα της Nismo.
Ξέρουμε όμως πως το νέο Nissan Juke θα παρουσιαστεί επίσημα το 2026 και θα κατασκευάζεται στη μονάδα του Sunderland στην Αγγλία.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.