
To Nissan Leaf μαζί με το Nissan Micra αποτελούν δύο στρατηγικά μοντέλα για την ιαπωνική φίρμα που θέλει να ενισχύσει την παρουσία της στις πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες της αγοράς.
To Nissan Leaf αποτέλεσε ένα από τα πιο εμβληματικά και πρωτοποριακά ηλεκτρικά μοντέλα του 21ου αιώνα. Παρουσιάστηκε το 2010 ως ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής και κατάφερε να ξεπεράσει τις 700.000 πωλήσεις παγκοσμίως. Και είναι το μοναδικό EV που έχει περάσει αισίως στην τρίτη του γενιά!
Ακολουθώντας την τάση της εποχής, το νέο Leaf, που είναι σχεδιασμένο Global Design Studio της Nissan στο Atsugi της Ιαπωνίας άφησε το χάτσμπακ αμάξωμα υιοθετώντας σιλουέτα SUV και την πλέον πρόσφατη σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας. Oι αεροδυναμικοί καθρέπτες, οι ενεργές γρίλιες και οι γραμμές του αυτοκινήτου συνολικά συμβάλλουν στο να διαμορφωθεί ένας από τους καλύτερους αεροδυναμικούς συντελεστές (Cd 0,25) στην κατηγορία των κόμπακτ SUV (έχει μήκος 4,35 m και μεταξόνιο 2,69 m).

Ανάλογα σύγχρονη είναι και η εικόνα της καμπίνας. Η ψηφιακή σκηνή αποτελείται από δύο οθόνες 14,3 ιντσών, μία για τον πίνακα οργάνων και μία για το infotainment. Με τη δεύτερη να βασίζεται σε λογισμικό Google, προσαρμοσμένο με γραφικά και περιβάλλον χρήστη της Nissan. Μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει φωνητικές εντολές, route planner και ψυχαγωγικές εφαρμογές.
Στις πλουσιότερες εκδόσεις θα βρεις ηχοσύστημα Bose Plus Premium, κάμερα 360° με λειτουργία «αόρατου καπό», σύνδεση με smartphone μέσω NissanConnect Services, καθώς και τη λειτουργία V2L (Vehicle to Load).
To νέο Nissan Leaf προσφέρεται σε εκδόσεις με μπαταρία 52 kWh και 75 kWh. Και στις δύο περιπτώσεις έχουμε να κάνουμε με υδρόψυκτο συσσωρευτή χημείας NMC. Ο κινητήρας είναι σύγχρονος με μόνιμους μαγνήτες και διατίθεται επίσης σε δύο εκδόσεις: 177 PS και 345 Nm, και 218 ίπποι και 355 Nm.

Και οι δύο περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 160 km/h, με την επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 8,6 και 7,6 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Το βάρος κυμαίνεται από 1.789 έως 1.937 κιλά, ανάλογα με την έκδοση. Όσο για την αυτονομία; 436 km (WLTP) στην έκδοση με την μπαταρία των 52 kWh και 602 (WLTP) στην έκδοση με τη μπαταρία των 75 kWh. Με κορυφαία κατανάλωση της τάξης των 12,4 kWh/100 km.
Ανάλογα την έκδοση η ισχύς φόρτισης σε AC μπορεί να φτάσει τα 7,4 kW ή 11 kW. Σε DC η ισχύς φόρτισης ανεβαίνει στα 105 kW ή 150 kW, με την αναπλήρωση ενέργειας από 20%-80% να έρχεται σε κάτι λιγότερο από 30 λεπτά.
Τέλος να αναφέρουμε πως οι πρώτες παραδόσεις του Nissan Leaf αναμένονται στις αρχές του 2026.
Δείτε το video στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.