Leapmotor C10: Έρχεται πιο πειστική τετρακίνητη έκδοση
Ενισχύεται η γκάμα του ηλεκτρικού SUV με τετρακίνηση, 585 ίππους, ταχύτερη φόρτιση και αυτονομία πάνω από 500 km
Newsroom | email: info@pronews.gr
Η κινεζική φίρμα του Ομίλου Stellantis ετοιμάζεται να διευρύνει την γκάμα του SUV της, Leapmotor C10.
Να σας υπενθυμίσουμε ότι ότι το μοντέλο λανσαρίστηκε αρχικά σε 100% ηλεκτρική έκδοση με 218 ίππους, το οποίο έχουμε ήδη δοκιμάσει, και στη συνέχεια ακολούθησε η παραλλαγή εκτεταμένης αυτονομίας (REEV).
Το φθινόπωρο, η κινεζική φίρμα –που διανέμεται στην Ευρώπη γαλλο-ιταλο-αμερικανικό όμιλο Stellantis- θα διαθέσει μια νέα τετρακίνητη, 100% ηλεκτρική έκδοση. Με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, η ισχύς εκτοξεύεται, φτάνοντας έως τους 585 ίππους. Το τετρακίνητο Leapmotor C10 υπόσχεται επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 4,0 δευτερόλεπτα, έναντι 7,5 δευτερολέπτων της βασικής έκδοσης.
Το σημαντικότερο ωστόσο, είναι η μεγαλύτερη μπαταρία. Η τετρακίνητη έκδοση θα διαθέτει μπαταρία τύπου LFP και χωρητικότητας 81,9 kWh, έναντι 69,9 kWh της βασικής. Η τελευταία απογοήτευσε με αυτονομία μόλις 424 km (μικτός κύκλος WLTP), 380 km με το πρωτόκολλο του DRIVE -χαμηλή για οικογενειακό SUV. Εδώ, αναμένεται να ξεπεραστεί το όριο των 500 km, ένας σημαντικός στόχος στην κατηγορία.
Άλλο ένα πλεονέκτημα της νέας έκδοσης είναι η ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800V που μειώνει σημαντικά τον χρόνο φόρτισης. Ενώ η βασική έκδοση φορτίζει από 30% έως 80% σε 30 λεπτά, η νέα υπόσχεται τον ίδιο κύκλο φόρτισης σε μόλις 22 λεπτά.
Δεν πρόκειται για επανάσταση στην αγορά, αλλά η Leapmotor δείχνει να γίνεται πιο ανταγωνιστική – ειδικά αν συνεχίσει την επιθετική τιμολογιακή πολιτική της. Η τιμή της νέας έκδοσης, πάντως, δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.