Magma: Η υπό-μπράντα της Genesis ετοιμάζει κεντρομήχανο
Οι Κορεάτες στηρίζουν πολλά στη σπορ οδήγηση και η υπό-μπράντα Magma υπόσχεται να καθιερωθεί στην κατηγορία
Newsroom | email: info@pronews.gr
Η Genesis, η πολυτελής μάρκα της Hyundai, ετοιμάζει το δικό της σπορ παρακλάδι. Ονομάζεται Magma και μας παρουσιάζει ένα κολασμένο δίδυμο: Ένα καυτό crossover 650 ίππων, αλλά και ένα κεντρομήχανο πρωτότυπο.
Το GV60 Magma θα φορά τα μηχανικά μέρη του Ioniq 5 N, οπότε αναμένεις 650 ηλεκτρικούς ίππους, προσομοίωση αλλαγών σχέσεων θερμικού κιβωτίου και ψηφιακό ήχο κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Με ενεργοποιημένο το launch control, επιταχύνει από στάση στα 200 km/h σε 10,9 δευτερόλεπτα. Για να γίνει κατανοητό, είναι ταχύτερο από μια Lamborghini Murciélago. Και δεν σταματά πριν τα 264 km/h.
Αυτό προεικονίζει ένα μελλοντικό «ανόθευτο» σπορ μοντέλο δρόμου, αλλά και ένα αγωνιστικό της κατηγορίας GT3. Αναμένεται να κυκλοφορήσει κάποια στιγμή μετά το 2027. Μα ένα κορεατικό κεντρομήχανο που θα ανταγωνιστεί προτάσεις της McLaren και της Ferrari; Κι όμως.
Η Genesis Magma Racing έχει ξεκάθαρες αγωνιστικές βλέψεις. Με το GMR-001 Hypercar, η Genesis θα εισέλθει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) το 2026 και στη σειρά IMSA WeatherTech στη Βόρεια Αμερική το 2027.
Οι Κορεάτες έχουν επίσης δηλώσει ότι θα επεκτείνουν την εμπλοκή τους στον μηχανοκίνητο αθλητισμό με ένα πρόγραμμα GT3 κάποια στιγμή μετά τα παραπάνω. Για να δηλώσει όμως συμμετοχή στην κατηγορία GT3, η Genesis θα πρέπει να κατασκευάσει ένα βενζινοκίνητο σπορ αυτοκίνητο δρόμου.
Και ο καλύτερος τρόπος για να δεις πώς θα μοιάζει αυτό το μοντέλο είναι το νέο Magma GT Concept. Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που ο όμιλος Hyundai ετοιμάζει μια κεντρομήχανη πρόταση.
Εργάζονται χρόνια πάνω στο πρότζεκτ -θα θυμάσαι τα πρωτότυπα RM15, RM16, RM19, αλλά και το Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo, το οποίο ήταν σχεδιασμένο να καταναλώνει υδρογόνο.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.