
Μετά τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα όπως το T90 και το eTerron 9, η κινεζική φίρμα παρουσιάζει το Maxus T60 Max, μια πιο συμβατική πρόταση με θερμικό κινητήρα, στοχεύοντας σε εκείνους που αναζητούν ένα αξιόπιστο, άνετο και ικανό σε όλες τις συνθήκες pick-up.
Από την πρώτη ματιά είναι ξεκάθαρο πως έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο με επιβλητική εμφάνιση. Η κάθετη μάσκα και οι έντονες γραμμές στο εμπρός μέρος δηλώνουν εξ αρχής πως πρόκειται για ένα μοντέλο με περιπετειώδη προσανατολισμό.
Με μήκος 5,4 m, πλάτος σχεδόν 2 m, ύψος 1,87 m, και μεταξόνιο στα 3,15 m υπόσχεται αυξημένη ευρυχωρία. Η καρότσα διαστάσεων 1.485 x 1.510 x 530 χιλιοστά, μπορεί να μεταφέρει φορτία έως και ένα τόνο, ενώ η ικανότητα ρυμούλκησης αγγίζει τους 3,5 τόνους.

Ως προς τον κινητήρα, ο 2λιτρος ντίζελ αποδίδει 218 ίππους και 500 Nm, σε συνεργασία με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF. Η έξυπνη τετρακίνηση προσφέρει επιλογές 2H, Auto, 4H και 4L, καθιστώντας το κατάλληλο για κάθε έδαφος και. Η απόσταση από το έδαφος υπολογίζεται σε 23 cm ενώ υπάρχει και η δυνατότητα διέλευσης υδάτινου κωλύματος βάθους 55 πόντων.
Στο εσωτερικό, η καμπίνα του Maxus T60 Max προσφέρει υψηλή άνεση και τεχνολογία. Στο εσωτερικό δεσπόζουν δύο ψηφιακές οθόνες HD 12,3 ιντσών, με υποστήριξη Apple CarPlay, Android Auto, ασύρματη φόρτιση, Bluetooth, θύρες USB, αλλά και αυτόματο διζωνικό κλιματισμό. 
Σε επίπεδο συστημάτων ασφάλειας, το Maxus T60 Max είναι πλήρες. Εξοπλίζεται με έξι αερόσακους, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, προσαρμοζόμενο cruise control, σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης, κάμερα 360 μοιρών, εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και όλες τις απαραίτητες τεχνολογίες υποβοήθησης οδήγησης.
Όπως ενημερώνει η εταιρεία, τουλάχιστον σε πρώτο χρόνο θα είναι διαθέσιμο μόνο μια έκδοση εξοπλισμού χωρίς προαιρετικά έξτρα. Το T60 Max προσφέρεται στάνταρ σε λευκό χρώμα, ενώ προαιρετικά διατίθεται σε μαύρο, γκρι, μπλε, πορτοκαλί ή κόκκινο, με την επιπλέον χρέωση να μην έχει ακόμη ανακοινωθεί. 
Το Maxus T60 Max θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην αγορά της Ευρώπης τον Οκτώβριο. Στη Γερμανία και στη Γαλλία μάλιστα έχει ανακοινωθεί η τιμή του, η οποία διαμορφώνεται στις €39.990 και €45.280 αντίστοιχα. Καθιστώντας το ένα από τα πιο προσιτά ντίζελ pick-up της κατηγορίας του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.