ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Με επιδόσεις σούπερκαρ η νέα Mercedes-AMG E53

Με 6κύλινδρο κινητήρα και υβριδική τεχνολογία, η Mercedes-AMG E53 αποδίδει πάνω από 600 ίππους

Με επιδόσεις σούπερκαρ η νέα Mercedes-AMG E53

Η Mercedes-AMG E53 αναβιώνει ως ένα πανίσχυρο επαναφορτιζόμενο υβριδικό με επιθετική εμφάνιση, καταιγιστικές επιδόσεις και χορταστική ηλεκτρική αυτονομία.

Με πλήρη ονομασία Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+, κάτω από το καπό βρίσκεται ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος 6κύλινδρος σε σειρά, που όμως ενισχύεται από ηλεκτροκινητήρα ώστε να αποδίδει περισσότερη ισχύ από ένα Audi RS6.

O θερμικός κινητήρας των 3,0 lt συνεισφέρει 448 ίππους κι επιπλέον 164 ο ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο 9άρι κιβώτιο ταχυτήτων με τον μετατροπέα ροπής.

Σε κανονική λειτουργία, η συνδυαστική ισχύ ανέρχεται στους 585 ίππους και 750 Nm, εκτοξεύοντας το γερμανικό σεντάν στα 100 km/h μετά από 4,0” και το αντίστοιχο στέισον σε 4,1”.

Ωστόσο, το προαιρετικό «AMG Dynamic Plus Package» απελευθερώνει την πλήρη ισχύ των 610 ίππων όταν ο οδηγός ενεργοποιήσει το launch control και μειώνει το σπριντ 0-100 km/h στα 3,8”/3,9” αντίστοιχα. Μετατοπίζει επίσης τον κόφτη τελικής ταχύτητας από τα 250 στα 280 km/h.

Η Mercedes-AMG E53 είναι εξοπλισμένη με μπαταρία χωρητικότητας 28,6 kWh, εκ των οποίων είναι προσβάσιμες οι 21,2. Προσφέρουν πάνω από 100 km ηλεκτρική αυτονομία και σε ταχυφορτιστή DC τουλάχιστον 60 kW, το 10-80% απαιτεί σε 20 λεπτά.

Η ανάκτηση ενέργειας μέσω της πέδησης φτάνει έως και 120 kW, 32 kW περισσότερα από τη νέα υβριδική Porsche Panamera. Αυτό επιτρέπει πραγματική one-pedal οδήγηση, με το αυτοκίνητο να ακινητοποιείται πλήρως χωρίς να ακουμπήσετε το πεντάλ του φρένου. Ο βαθμός ανάκτησης ρυθμίζεται από τα paddles πίσω από το τιμόνι, που στη θερμική λειτουργία χρησιμοποιούνται για αλλαγές ταχυτήτων.

Με τον ηλεκτροκινητήρα, η Mercedes-AMG E53 μπορεί να κινηθεί έως τα 140 km/h, ενώ ο οδηγός έχει πρόσβαση σε επτά διαφορετικά προγράμματα οδήγησης: Comfort, Sport, Sport+, Individual, Smoothness, Electric και Battery Hold.

Το πλαίσιο της E-Class έχει δεχτεί καίριες επεμβάσεις για βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς. Έχει 4διεύθυνση, εμπρός μετατρόχιο αυξημένο κατά 11 mm, πιο σκληρά σινεμπλόκ πίσω και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ σε τρεις θέσεις: Comfort, Sport και Sport Plus.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Δισκόφρενα 370 mm μπροστά και 360 mm πίσω αναλαμβάνουν την πέδηση. Αν επιλέξετε το «AMG Dynamic Plus Package», τότε οι δαγκάνες βάφονται κόκκινες, ενώ όποιος δεν ικανοποιείται από τις ζάντες των 19 ιντσών, μπορεί να επιλέξουν 20 ή 21 ίντσες.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.