Αχ, βρε Κίμπερλι, τη ζωή σου να΄χα! Λούσα, βόλτες, μπουζούκια και μερικά εκατομμύρια ιθαγενείς στα πόδια σου...

Mercedes-AMG Concept GT XX: Η AMG στην ηλεκτρική εποχή

Η Mercedes-AMG Concept GT XX παρουσιάστηκε με στόχο να δείξει πως η ηλεκτροκίνηση μπορεί να γίνει διασκεδαστική

Mercedes-AMG Concept GT XX: Η AMG στην ηλεκτρική εποχή

Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να γίνει διασκεδαστική; Μπορεί η οδήγηση να γίνει διασκεδαστική χωρίς τον ήχο του μοτέρ; Ερωτήματα που απασχολούν όχι μόνο τους petrolhead αλλά και όλους όσους αγαπούν την οδήγηση. Την απάντηση και μάλιστα με πειστικό τρόπο φιλοδοξεί να δώσει η γερμανική φίρμα με την Mercedes-AMG Concept GT XX.

Πριν περάσουμε στις ομολογουμένως εντυπωσιακές επιδόσεις, έχει μεγάλο ενδιαφέρον να εξετάσουμε το ξεχωριστό αυτό πρωτότυπο στην ολότητά του. Το αυτοκίνητο βασίζεται στην πλατφόρμα AMG.EA συνδυάζοντας υψηλή στρεπτική ακαμψία και χαμηλό βάρος, απόρροια των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί: Ανθρακόνημα, ατσάλι και αλουμίνιο.

Όπως τόνισαν οι άνθρωποι της γερμανικής φίρμας, η συγκεκριμένη πλατφόρμα τους έδωσε τη δυνατότητα να τοποθετήσουν τρεις ηλεκτροκινητήρες, έναν μπροστά και δύο πίσω. Όπως μαθαίνουμε, οι πίσω έρχονται με κιβώτιο πλανητικού τύπου. Οι επιδόσεις καθηλωτικές. Τα νούμερα ζαλίζουν. 1.360 ίπποι, 0–100 km/h σε κάτω από 2,5”, τελική ταχύτητα 360 km/h και εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+. Το πρωτότυπο έρχεται επίσης με τετραδιεύθυνση, ενεργή ανάρτηση με αεροθαλάμους, κατανομή βάρους 50:50.

Όσον αφορά την μπαταρία, ο συσσωρευτής του Concept AMG GT XX προέρχεται από την συνεργασία του Affalterbach με το αγωνιστικό τμήμα Mercedes-AMG High Performance Powertrains (HPP) που εδρεύει στο Brixworth της Αγγλίας.

Η χωρητικότητά του φτάνει τις 114 KWh και ξεχωρίζει χάρη στον προηγμένο και καινοτόμο σχεδιασμό ως προς την ψύξη και τις χημικές ενώσεις. Αλλά και χάρη στην υψηλότατη ισχύ φόρτισης, στα 850 kW που υπόσχεται να αλλάξει τα δεδομένα. Αρκούν άλλωστε μόλις πέντε λεπτά ώστε το αυτοκίνητο να πάρει αυτονομία 400 χιλιομέτρων.

Περνώντας στα της εμφάνισης, οι άνθρωποι της Mercedes-AMG την προσδιορίζουν ως φουτουριστική και λειτουργική. Εμείς από την πλευρά μας θα πούμε πως είναι όσο μοναδική και οι τεχνικές της προδιαγραφές. Κάθε τι Mercedes-AMG Concept GT XX είναι προσεκτικά μελετημένο ώστε να εξυπηρετεί έναν σκοπό. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας Cd 0,19 συνδυάζεται με ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, αεροδυναμικούς τροχούς (πατούν σε ελαστικά Michelin) με κινούμενα πτερύγια, ευμεγέθη διαχύτη από carbon και πίσω αεροτομή που λειτουργεί ως αερόφρενο. Με σκοπό την άριστη ισορροπία μεταξύ κάθετης δύναμης και αεροδυναμικής αντίστασης.
Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.