Mercedes-AMG GT XX: Νέο ρεκόρ με 5.480 km σε 24 ώρες
Η Mercedes-AMG GT XX αποτελεί προεικόνιση της ηλεκτρικής μπερλίνας που ετοιμάζουν οι Γερμανοί
Newsroom | email: info@pronews.gr
Υπάρχει μια άτυπη κόντρα μεταξύ των κατασκευαστών για το ποιος θα διανύσει τη μεγαλύτερη απόσταση σε ένα 24ώρο. Κι ενώ τα νούμερα ανέβαιναν με μικρό ρυθμό, ξαφνικά εμφανίστηκε η Mercedes-AMG GT XX και σμπαράλιασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ.
Πώς όμως επιτεύχθηκαν τα 5.480 km σε 24 ώρες; Καταρχάς, δεν ήταν μόνο αυτό το ρεκόρ, αλλά πολλά ακόμα: Συνολικά, η η GT XX κατέρριψε ρεκόρ αντοχής για 12, 48, 72, 96, 120, 144 και 168 ώρες.
Μαζί με νέα ρεκόρ απόστασης για 2.000, 5.000, 10.000, 15.000, 20.000 και 25.000 μίλια. Το τελευταίο αποτελεί ισοφάριση της περιμέτρου της Γης κι επιτεύχθηκε σε επτά ημέρες, 13 ώρες, 24 λεπτά και 7,1 δευτερόλεπτα. Πόσο είχε πει ο Ιούλιος Βερν; 80 ημέρες;
Χρησιμοποιήθηκαν δύο αυτοκίνητα και μια ομάδα 17 επαγγελματιών οδηγών που προήλθαν από την ομάδα GT3 της Mercedes-AMG. Με την αρωγή του George Russell, πιλότου της Mercedes-AMG F1.
Μαζί με τους τεχνικούς, ο συνολικός αριθμός των συμμετεχόντων ξεπέρασε τα 100 άτομα. Όταν οι Γερμανοί καταπιάνονται με κάτι, το κάνουν με απόλυτη προσήλωση.
Η αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι η ικανότητα του πρωτοτύπου να φορτίζει με ρυθμούς μεταξύ 850kW και 900kW αποδείχθηκε κρίσιμη για την επίτευξη των ρεκόρ, παρέχοντας εξαιρετικά σύντομους χρόνους στάσης.
Γέμιζε περίπου 400 km αυτονομίας σε μόλις πέντε λεπτά, κάτι που επέτρεψε στα πρωτότυπα να κινούνται σταθερά με 300 km/h στην πίστα του Nardò στην Ιταλία.
Μπορούσαν να πάνε αρκετά πιο γρήγορα, άλλωστε έχουν 1.360 ίππους. Αλλά οι Γερμανοί υπολόγισαν ότι τα 300 km/h ήταν η βέλτιστη ταχύτητα κίνησης για το ηλεκτρικό πρωτότυπο με την μπαταρία των 114 kWh.
Η GT XX δεν είναι μοντέλο παραγωγής, σε αντίθεση με τα XPeng P7, Xiaomi YU7 και CLA των προηγούμενων ρεκόρ των 24 ωρών. Όμως, διαφημίζει με τον καλύτερο τρόπο τις τεχνολογίες που θα φέρουν η 4θυρη ηλεκτρική μπερλίνα που ετοιμάζει η AMG. Αλλά και το θηριώδες SUV.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.