Mercedes-Benz CLA EV: Ξεπέρασε τα 694 km στην πραγματική ζωή
Η ηλεκτρική Mercedes-Benz CLA δοκιμάστηκε σε πραγματικές συνθήκες κι άγγιξε τα 700 km
Newsroom | email: info@pronews.gr
Ξέραμε ότι η Mercedes-Benz CLA EV θα είναι ταξιδιάρα, αφού -ανάλογα με την έκδοση- η αυτονομία WLTP φτάνει έως τα 792 km. Και τώρα έρχεται να το επιβεβαιώσει και σε δοκιμή πραγματικών συνθηκών.
Στα χέρια του Edmunds, η ηλεκτρική CLA κατάφερε να διανύσει 434 μίλια, δηλαδή 698,5 km με μία φόρτιση. Έχουμε κατά καιρούς φιλοξενήσει τις μετρήσεις τους και, όπως σημειώνουν οι ίδιοι, η γερμανική μπερλίνα είναι το φθηνότερο μοντέλο που ξεπερνά τα 400 μίλια (644 km) αυτονομίας στην πραγματική ζωή.
Αξίζει όμως μια σημαντική διευκρίνιση: Η δοκιμή του Edmunds δεν αφορά αποκλειστικά οδήγηση σε εθνική οδό. Η οποία αποτελεί το χειρότερο δυνατό σενάριο κίνησης για ένα BEV.
Το πρωτόκολλο του αμερικανικού μέσου προβλέπει 60% αστική μετακίνηση και 40% αυτοκινητόδρομο, κάτι που συνήθως ευνοεί την αυτονομία των ηλεκτρικών.
Επιπλέον, οι δοκιμές πραγματοποιούνται στο ήπιο κλίμα της Νότιας Καλιφόρνιας, με σταθερή εσωτερική θερμοκρασία 21°C. Σε ψυχρότερες βορειοευρωπαϊκές συνθήκες, το αποτέλεσμα θα ήταν αναπόφευκτα χαμηλότερο. Παρ’ όλα αυτά, τα σχεδόν 700 km παραμένουν εξαιρετική επίδοση.
Το Edmunds δοκίμασε τη νέα CLA 250+ EV, η οποία διαθέτει μπαταρία NCM 85 kWh, έναν ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων και κίνηση στους πίσω τροχούς.
Στην Ελλάδα ξεκινά από 59.900 ευρώ, ενώ η φόρτιση 10%–80% απαιτεί μόλις 16 λεπτά σε ταχυφορτιστή 320 kW. Σύμφωνα με τη Mercedes-Benz, μέσα σε 10 λεπτά μπορεί να «προσθέσει» έως 325 km αυτονομίας.
Και πώς συγκρίνεται με το Tesla Model 3 Long Range; Οι Αμερικανοί έχουν δοκιμάσει μόνο την τετρακίνητη έκδοση, η οποία πέτυχε 338 μίλια (544 km) πραγματικής αυτονομίας, με θεωρητικά 716 km κατά WLTP και τιμή 48.990 ευρώ.
Ωστόσο, ο άμεσος ανταγωνιστής της CLA 250+ είναι η πισωκίνητη έκδοση Premium, με θεωρητική αυτονομία 750 km και τιμή από 44.990 ευρώ.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.