Η Honda βρέθηκε στις γνωστές αλυκές του Bonneville στο Salt Lake, για να κάνει ρεκόρ ταχύτητας στο έδαφος με ένα εξαιρετικά αεροδυναμικό αυτοκίνητο, το S-Dream Streamliner. Αν και πολλά ρεκόρ εκεί έχουν γίνει με εντυπωσιακά πανίσχυρους κινητήρες, σε αυτή την περίπτωση η Honda χρησιμοποίησε τον μικρό τρικύλινδρο κινητήρα του S660 Roadster, χωρητικότητας 660 κ.εκ. μόνο!

Στην έκδοση δρόμου ο συγκεκριμένος κινητήρας αποδίδει μόλις 64 ίππους, αρκετούς για να κινείσαι με στυλ μέσα στο μικρό kei car, αλλά για αυτό το εγχείρημα δεν ήταν αρκετοί. Με εκτενείς επεμβάσεις των μηχανικών της Honda τριπλασίασε σχεδόν την ισχύ του, φτάνοντας περίπου τους 190 ίππους.

Πολλοί από εμάς ίσως οδηγούν οχήματα με παραπάνω από 190 ίππους, αλλά κανείς μας δεν έφτασε τα 421,447 χλμ/ώρα, που κατάφεραν να πιστοποιηθούν στο S-Dream Streamliner. Κάποια στιγμή κατάφερε να πιάσει έως και 428 χλμ/ώρα, αλλά δεν κατοχυρώθηκε αυτή η ταχύτητα, διότι στην Αμερική η ταχύτητα μετριέται σε διαδρομή μετ’επιστροφής. Η ομάδα που δημιούργησε αυτή την βολίδα αποτελείτο από 16 μηχανικούς, που επελέγησαν μεταξύ 100 που δήλωσαν πρόθυμοι να ασχοληθούν και το ρεκόρ που πέτυχαν ήταν στην Category-A Group-1 Class-4 της FIA.

Αυτό την κάνει το ταχύτερο Honda εδάφους, γιατί το ταχύτερο Honda γενικώς είναι το HondaJet με πάνω από 780 χλμ/ώρα. Πριν από αυτό, το ταχύτερο Honda στο έδαφος ήταν το μονοθέσιο της F1 του 2005, το Honda(BAR) 007, με τον τρίλιτρο V10, όπου το 2006 έφτασε τα 400χλμ/ώρα.

Αν και η οδήγηση στην ευθεία και ειδικά σε έναν τόσο “φαρδύ δρόμο”, όπως οι αλυκές, μοιάζει σχετικά ασφαλής, σε αυτές τις ταχύτητες και με αυτά τα αυτοκίνητα δεν είναι και τόσο ασφαλής. Βέβαια οι αλυκές για λόγους ασφαλείας έχουν επιλεγεί αλλά τα αυτοκίνητα αυτά είναι αρκετά ελαφριά και άρα εύθραυστα και το έδαφος σε μερικές περιπτώσεις ανώμαλο ή και σαθρό. Την τιμή να οδηγήσει το ταχύτερο Honda στην ιστορία είχε ο Ιάπωνας παλαίμαχος αναβάτης στα GP500, Hikaru Miyagi,

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!