ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Γυμνοσάλιαγκας...

Μηνιαία παύση της παραγωγής του FIAT 500e ένεκα της ζήτησης

Κανένα 500αράκι δεν θα παράγεται στην Ευρώπη για πρώτη φορά από την αναβίωση του θρυλικού μοντέλου το 2007

Μηνιαία παύση της παραγωγής του FIAT 500e ένεκα της ζήτησης

Τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά για το FIAT 500e εδώ και καιρό. Πριν από έξι μήνες, ο Όμιλος Stellantis είχε ανακοινώσει ότι το στιλάτο ηλεκτρικό θα κυκλοφορήσει και σε υβριδική έκδοση, λόγω των χαμηλών EV πωλήσεων.

Τώρα, ο Όμιλος ανακοινώνει ότι το εργοστάσιο στο Τορίνο όπου κατασκευάζεται το FIAT 500e, θα παραμείνει σε αδράνεια για τέσσερις εβδομάδες. Αρχής γενομένης από τις 13 Σεπτεμβρίου. Εν τω μεταξύ, το πολυπόθητο υβριδικό 500 Ibrida θα χρειαστεί περίπου 18 μήνες για να καταφτάσει. Δεδομένου ότι το αμιγώς θερμικό μοντέλο σταμάτησε να πωλείται πρόσφατα επειδή δεν πληρούσε κανονισμούς για την κυβερνοασφάλεια, είναι η πρώτη φορά από το 2007 που κανένα 500αράκι δεν θα παράγεται στην Ευρώπη.

Το απελθόν 500 με κινητήρα εσωτερικής καύσης, πολωνικής κατασκευής, χρησιμοποιούσε μια εντελώς διαφορετική πλατφόρμα βασισμένη στο Panda. Αρκετά παλιότερη από του ηλεκτρικού μοντέλου κι ο λόγος που σταμάτησε να παράγεται το καλοκαίρι είναι επειδή δεν πληρούσε τους νέους κανονισμούς για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. Η ιταλική εταιρεία αποφάσισε ότι δεν τη συνέφερε να ξοδέψει τα χρήματα που απαιτούνταν για να το ενημερώσει και να το καταστήσει εμπορεύσιμο.

Ωστόσο, η παραγωγή του δεν έχει σταματήσει εντελώς: Το χαριτωμένο μικρό εξακολουθεί να κατασκευάζεται στη Βόρεια Αφρική, αλλά αυτές οι εκδόσεις δεν μπορούν να εισαχθούν και να πωληθούν στην Ευρώπη.

Το 500 Ibrida θα καταφτάσει στα τέλη του 2025 ή μέσα στο 2026 και θα παράγεται παράλληλα με το EV «αδερφάκι» στο ιστορικό εργοστάσιο του Mirafiori. Το οποίο θα εκσυγχρονιστεί με κονδύλια €100 εκατομμυρίων για να καταστεί κατάλληλο για τα αναδιαμορφωμένα σχέδια ηλεκτροκίνησης της FIAT.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η FIAT δεν είναι η μόνη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία που αναγκάζεται να τροποποιήσει τη στρατηγική της εξαιτίας της χαμηλής ζήτησης για τα ηλεκτρικά μοντέλα της. Η Toyota, η Ford, ακόμη και μάρκες για υψηλά βαλάντια όπως η Audi, η Mercedes-Benz κι η Bentley, είτε παρατείνουν τη διάρκεια ζωής των υπαρχόντων μοντέλων εσωτερικής καύσης, είτε ξοδεύουν επιπλέον χρήματα για την ανάπτυξη νέων.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.