Αχ, βρε Κίμπερλι, τη ζωή σου να΄χα! Λούσα, βόλτες, μπουζούκια και μερικά εκατομμύρια ιθαγενείς στα πόδια σου...

Mitsubishi Grandis: Ο υβριδικός «ξάδερφος» του Renault Symbioz

Ύστερα από χρόνια απουσίας, το όνομα Mitsubishi Grandis επιστρέφει στην γκάμα της ιαπωνικής φίρμας

Mitsubishi Grandis: Ο υβριδικός «ξάδερφος» του Renault Symbioz

Λίγοι θα θυμούνται το αρχικό Mitsubishi Grandis των αρχών του 2000 -ένα πολυμορφικό 4,77 μέτρων που πέρασε μάλλον απαρατήρητο στις ευρωπαϊκές αγορές.

Όμως η εποχή των SUV δεν συγχωρεί τη στασιμότητα, και έτσι η Mitsubishi παρουσιάζει το νέο Grandis, αυτή τη φορά ως ένα υβριδικό SUV 4,41 μέτρων, που στην ουσία είναι μια παραλλαγή του Renault Symbioz. Το νέο Mitsubishi Grandis βασίζεται πλήρως στο Symbioz, το επιμηκυμένο «ξαδερφάκι» του Captur, και μοιράζεται μαζί του τα περισσότερα μηχανικά και σχεδιαστικά στοιχεία. Η μάσκα όμως φέρει την υπογραφή Dynamic Shield της Mitsubishi, δίνοντάς του πιο εκφραστική όψη. Πίσω, οι διαφορές είναι μηδαμινές, με το νέο σχέδιο των φωτιστικών μονάδων (Sculptural Hexagon) να προσφέρει την ποθούμενη διακριτική διαφοροποίηση.

Στο εσωτερικό, το ταμπλό είναι πανομοιότυπο με αυτό του Renault, με μόνη αλλαγή το σήμα στο τιμόνι και στον λεβιέ ταχυτήτων -ο οποίος προέρχεται από το Dacia Duster Hybrid. Το κάθετο infotainment 10,4” με σύστημα Google και ασύρματη συμβατότητα smartphone παραμένει ίδιο, ενώ η σουίτα συστημάτων υποβοήθησης Mi-Pilot προσφέρει σύγχρονη τεχνολογία ασφάλειας και άνεσης.

Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μικρή μπαταρία 1,4 kWh (ωφέλιμη 0,8 kWh), επαρκή για κίνηση με ρεύμα έως και 70 km/h, υπό τις κατάλληλες συνθήκες. Η Mitsubishi δηλώνει έως και 80% κίνηση αποκλειστικά με ρεύμα σε αστικές συνθήκες, ενώ υπάρχει και λειτουργία e-Save για διατήρηση ενέργειας. Πάντως, δεδομένου του μικρού ηλεκτρικού εύρους (κάτω από 5 km), η χρησιμότητα αυτής της λειτουργίας είναι περιορισμένη.

Αν και οι επίσημες τιμές κατανάλωσης δεν έχουν ανακοινωθεί, αναμένεται να βρίσκονται πολύ κοντά σε εκείνες του Renault Symbioz HEV: 4,3-4,4 lt/100 km και 98-100 g/km CO₂ κατά WLTP, ανάλογα με την έκδοση.

Γιατί «Grandis» και όχι «Eclipse Cross»; Κάποιοι ίσως αναρωτηθούν γιατί η Mitsubishi επέλεξε να δώσει το όνομα «Grandis» σε ένα κόμπακτ SUV, αντί για το όνομα «Eclipse Cross» που θα ταίριαζε καλύτερα σε αυτό το μέγεθος. Η απάντηση είναι απλή: Το τρέχον Eclipse Cross συνεχίζει την εμπορική πορεία του και δεν θα μπορούσαν να συνυπάρξουν δύο μοντέλα με το ίδιο όνομα. Παράλληλα, η Mitsubishi αφήνει να εννοηθεί πως το επόμενο ηλεκτρικό SUV που ετοιμάζει θα διαδεχθεί το Eclipse Cross, αποκτώντας μεγαλύτερες διαστάσεις και πλήρως ηλεκτρική καρδιά.

Το νέο Mitsubishi Grandis HEV αναμένεται να ξεκινήσεις άμεσα στην εμπορική καριέρα του στη Γηραιά Ήπειρο. Με την τιμή και τις εκδόσεις εξοπλισμού να μην έχουν ακόμα ανακοινωθεί σε καμία αγορά. Ωστόσο, επιβεβαιώνεται ότι το μοντέλο θα συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση πέντε ετών/160.000 km (με δυνατότητα επέκτασης έως οκτώ χρόνια ), καθώς και οκτώ χρόνια/160.000 km για την μπαταρία κίνησης. Δείτε το video στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.