Δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε λέμε, έτσι Αλέξη;

Mustang Mach-E: Ούτε 5% πτώση μπαταρίας μετά από 400.000 km

Αποδεικνύει άριστη γήρανση με λιγότερο από 5% μείωση χωρητικότητας της μπαταρίας μετά από 400.000 km

Mustang Mach-E: Ούτε 5% πτώση μπαταρίας μετά από 400.000 km

Ένας ιδιοκτήτης Ford Mustang Mach-E εξακολουθεί να απολαμβάνει πάνω από 95% της χωρητικότητας της μπαταρίας του μετά από περισσότερα από 400.000 km. Ο David Blenkle χρησιμοποιεί το ηλεκτρικό crossover για να πηγαινοφέρνει πελάτες σε ένα συνεργείο αυτοκινήτων στις ΗΠΑ. Κάποιες μέρες, είναι πάνω από 12 ώρες πίσω από το τιμόνι.

Οι αγοραστές συχνά αναφέρουν τη φθορά της μπαταρίας και το υψηλό κόστος αντικατάστασής της ως τους κύριους λόγους για τους οποίους δεν θέλουν να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Αλλά πλέον έχουμε πολλά δείγματα BEV που έχουν φτάσει σε υψηλά χιλιομετρικά επίπεδα, χωρίς σημαντική φθορά. Συνήθως πρόκειται για μοντέλα της Tesla, αλλά να και μία Ford Mustang Mach-E που μας εκπλήσσει ευχάριστα.

Η ιστορία του David Blenkle δημοσιεύτηκε στο επίσημο blog της Ford για να καταδείξει ότι τα ηλεκτρικά της είναι κατάλληλα όχι μόνο για οδήγηση στην πόλη, αλλά και για σενάρια πολλών χιλιομέτρων.

Ενώ το αυτοκίνητο του Blenkle είναι μόλις τριών ετών, διανύει κατά μέσο όρο 400 km την ημέρα. Ωστόσο, όπως δείχνουν οι έρευνες, οι μπαταρίες των ηλεκτρικών επηρεάζονται και από τον χρόνο, όχι μόνο από τη χρήση. Άρα δεν είναι λογικό να περιμένεις κανείς ότι ένα BEV 10ετίας με 400.000 km θα έχει χάσει αντίστοιχα λίγη μπαταρία.

Ο David έχει συνηθίσει τον σκεπτικισμό όταν οι άνθρωποι βλέπουν το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο. «Η μεγαλύτερη παρανόηση που συναντώ είναι σχετικά με τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και την αυτονομία. Και μετά τους δείχνω το οδόμετρο».

Ο Blenkle λέει ότι επέλεξε τη Mustang Mach-E επειδή χρειαζόταν ένα αυτοκίνητο αξιόπιστο, άνετο για τους επιβάτες του και οικονομικό στη χρήση. Το Ford ξεπέρασε τις προσδοκίες του, απαιτώντας ελάχιστη συντήρηση και χαμηλό λειτουργικό κόστος. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν έχει αλλάξει ακόμα τακάκια φρένων.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.