Νέα τιμή και όφελος έως €2.000 για το Renault Captur E-Tech
Tο Renault Captur τοποθετείται ως μια από τις πιο ολοκληρωμένες και ανταγωνιστικές επιλογές της κατηγορίας του
Newsroom | email: info@pronews.gr
Το Renault Captur παραμένει ορόσημο στην κατηγορία των B-SUV, με πλήθος χαρακτηριστικών που έχουν χτίσει την ταυτότητα και την επιτυχία του, που απλώνεται σε πάνω από μία δεκαετία.
Το αναβαθμισμένο στιλ της εξωτερικής σχεδίασης αντανακλάται και στο εσωτερικό, με μια σειρά από συστήματα υψηλής τεχνολογίας. Ξεχωριστή θέση καταλαμβάνει η μεγάλη κεντρική οθόνη των 10,4 ιντσών, που (ανάλογα την έκδοση) φιλοξενεί το σύστημα πολυμέσων openR Link με ενσωματωμένο Google, με εφαρμογές όπως το Google Maps, το Google Assistant και την επιλογή Google Play.
Το Renault Captur είναι διαθέσιμο με κινητήρα bi-fuel (βενζίνης-LPG) 100 ίππων, με αυτονομία έως και 1.300 km, και δύο ρεζερβουάρ, περιλαμβανομένης μιας δεξαμενής υγραερίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 40 λίτρων. To σύστημα υγραεριοκίνησης είναι εργοστασιακό, τοποθετείται στη γραμμή παραγωγής του αυτοκινήτου και καλύπτεται πλήρως από την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση του μοντέλου, παρέχοντας κορυφαίο πλεονέκτημα στο κόστος χρήσης κατά τις καθημερινές μετακινήσεις.
Με δεδομένη την τεχνογνωσία της στα ηλεκτρικά μοντέλα, η γαλλική φίρμα παρουσίασε το 2021 το καινοτόμο σύστημα full hybrid E-Tech. Πάνω από 150 πατέντες έχουν κατατεθεί για αυτήν την τεχνολογία, η οποία εκμεταλλεύεται πλήρως την τεχνογνωσία της Renault στη Formula 1, ιδιαίτερα στην ανάκτηση και αναγέννηση ενέργειας.
Από το 2021, έχουν πουληθεί πάνω από 750.000 αυτοκίνητα εφοδιασμένα με το κινητήριο σύνολο full hybrid E-Tech. Ο Ρόμβος βρίσκεται σήμερα στη δεύτερη θέση των πωλήσεων στα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά στην Ευρώπη, με τα αυτοκίνητα αυτής της τεχνολογίας να αυξάνουν κατά 7,8% το μερίδιό τους το πρώτο 3μηνο του 2025, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2024.
Αυτή η τάση καταδεικνύει το αυξανόμενο ενδιαφέρον των πελατών για την υβριδική τεχνολογία ως μία από τις οικονομικότερες λύσεις, στο θέμα της ενεργειακής μετάβασης. Για πελάτες που δεν είναι ακόμη έτοιμοι να περάσουν στην πλήρη ηλεκτροκίνηση, οι κινητήριες μονάδες full hybrid E-Tech προσφέρουν όλα τα πλεονεκτήματα των ηλεκτροκινητήρων: αθόρυβη εκκίνηση, αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση μέσα, αλλά και γύρω από την πόλη, καθώς και ανάκτηση ενεργείας στην μπαταρία στις φάσεις του ελεύθερου τροχασμού και του φρεναρίσματος, για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία στην οδήγηση.
To υβριδικό σύστημα κίνησης full hybrid Ε-Tech που αποτελεί ένα μοναδικό πλεονέκτημα για το Captur, τώρα αναβαθμίζεται, αποκτώντας περισσότερη ισχύ, καλύτερη ενεργειακή αποτελεσματικότητα και πιο οικολογικό αποτύπωμα.
Η σειριακή/παράλληλη αρχιτεκτονική λειτουργίας αυτού του νέου υβριδικού συνόλου, συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ηλεκτροκινητήρα 49 ίππων και έναν εναλλάκτη/μίζα υψηλής τάσης HSG 20 PS) με έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,8 lt (από 1,6 lt) ισχύος 109 PS (94 PS για τον προηγούμενο κινητήρα), μπαταρία 1,4 kWh και το έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων πολλαπλών λειτουργιών χωρίς συμπλέκτη (multi-mode). Το συγκεκριμένο κιβώτιο προσφέρει ταχύτητα και ακρίβεια στις αλλαγές ταχυτήτων, με ελάχιστη απώλεια ισχύος και μεγάλη αξιοπιστία.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.