Αχ, βρε Κίμπερλι, τη ζωή σου να΄χα! Λούσα, βόλτες, μπουζούκια και μερικά εκατομμύρια ιθαγενείς στα πόδια σου...

Νέα Toyota Celica: Τελικά θα είναι κεντρομήχανη;

Η Toyota Celica σιγοψήνεται, αλλά ακόμα δεν γνωρίζουμε αν θα έχει τον κινητήρα εμπρός ή στο κέντρο

Νέα Toyota Celica: Τελικά θα είναι κεντρομήχανη;

Ύστερα από χρόνια φημολογίας, η Toyota Celica επιστρέφει. Γνωρίζουμε μάλιστα ότι θα υπάρξει και έκδοση GR από την Gazoo Racing. Αλλά όσο αυτονόητο ήταν για τις πρώτες επτά γενιές ότι το μοτέρ φωλιάζει κάτω από το εμπρός καπό, η όγδοη γενιά ενδέχεται να διαφοροποιηθεί. 

Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα φορά τον υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο G20E των 2,0 lt που εξελίσσουν οι Ιάπωνες. Στη βασική του μορφή θα αποδίδει περί τα 400 άλογα, αλλά θα μπορεί να φτάσει και τα 600.

Ωστόσο, η διάταξη του κινητήρα στη νέα Toyota Celica αποτελεί θέμα συζήτησης. Το ιαπωνικό περιοδικό Best Car αναφέρει ότι η επόμενη γενιά θα μπορούσε να γίνει κεντρομήχανη. Με το άρθρο να υποδηλώνει ότι Celica και MR2 μπορεί να έχουν συγχωνευθεί σε ένα μοντέλο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.