
Στη Λυών, στην εμπορική έκθεση Solutrans, η Renault παρουσίασε την τελική έκδοση του επερχόμενου ηλεκτρικού βαν της, του Renault Trafic.
Το Trafic Van E-Tech θα λανσαριστεί μέχρι το τέλος του 2026 και θα είναι ο πρώτος εκπρόσωπος της νέας οικογένειας ηλεκτρικών επαγγελματικών της Renault, η οποία τελικά θα περιλαμβάνει επίσης τα Goelette και Estafette.
To Trafic Van E-Tech ανήκει στη γενιά των νέων επαγγελματικών της Renaut που είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της Flexis, μίας ανεξάρτητης εταιρείας που ιδρύθηκε από τον Όμιλο Renault, τον Όμιλο Volvo και τον Όμιλο CMA CGM.
Το νέο βαν μοιράζεται μόνο το ίδιο όνομα με το υφιστάμενο Trafic. Δεν έχει τίποτα κοινό με το τρέχον μοντέλο. Ξεχωρίζει με έναν εντελώς νέο, μοντέρνο και κομψό σχεδιασμό, που είναι τελικά χαρακτηριστικό των νέων ηλεκτρικών επαγγελματικών της εποχής. Διαθέτει πολύ κοντό εμπρός πρόβολο, μακρύ μεταξόνιο και «αεροδυναμική, μονοκόμματη σιλουέτα», όπως τονίζει η Renault. Κατασκευασμένο σε πλατφόρμα τύπου skateboard, βελτιστοποιεί τον χώρο φόρτωσης και βελτιώνει επίσης την ευελιξία με πολύ μικρό κύκλο στροφής 10,30 μέτρων, όσο κι ενός Clio. 
Το νέο Trafic θα είναι εξοπλισμένο με έναν επίσης νέο ηλεκτροκινητήρα 150 kW, που ισοδυναμεί με περίπου 200 ίππους, και θα αποδίδει ροπή 345 Nm. Η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, με τον κινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος.
Θα προσφέρονται δε, δύο χωρητικότητες μπαταρίας, τις οποίες η Renault ονομάζει μεγάλης αυτονομίας και αστικής αυτονομίας. Η πρώτη, με χημεία NMC «θα προσφέρει καλύτερη ενεργειακή πυκνότητα για μέγιστη αυτονομία περίπου 450 km κατά WLTP», εξηγεί ο κατασκευαστής. Η μπαταρία μεγάλης αυτονομίας θα είναι διαθέσιμη από το λανσάρισμα του μοντέλου.

Η επιλογή του συσσωρευτή αστικής αυτονομίας, μια λύση «που μας επιτρέπει να προσφέρουμε ανταγωνιστική τιμή και αυτονομία σχεδόν 350 km κατά WLTP», θα είναι διαθέσιμη αργότερα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.