
Το Lexus ES ίσως να μην σας λέει πολλά. Λογικό, αφού ενώ κυκλοφορεί από το 1989, έκανε την ευρωπαϊκή του πρεμιέρα μόλις το 2019.
Από τότε έχει πουλήσει μόλις 10 μονάδες στην Ελλάδα. Η κατηγορία με τις μεγάλες μπερλίνες φθίνει, αλλά η Lexus επιμένει και παρουσιάζει την όγδοη γενιά, που πρωτοείδαμε το 2025 στη Σαγκάη και τώρα φτάνει Ευρώπη. Με το λανσάρισμά της να ξεκινά από την άνοιξη του 2026.
Το νέο Lexus ES βασίζεται σε βελτιωμένη έκδοση της πλατφόρμας TNGA GA-K, κοινή με το RAV4 και Camry. Έχει δε, μεγαλύτερες διαστάσεις με μήκος 5,14 m (+16 cm), πλάτος 1,92 (+5 cm) και ύψος 1,56 m (+11 cm). Οπότε με αυτά τα νούμερα, τοποθετείται μεταξύ μεγάλης μπερλίνας και λιμουζίνας.
Το εσωτερικό είναι τεχνολογικά εξελιγμένο, αλλά ίσως λίγο πιο «ψυχρό» σε παρουσίαση -κάτι που θυμίζει Tesla. Οι φυσικοί διακόπτες έχουν σχεδόν εξαφανιστεί, αντικαθιστάμενοι από μια οθόνη 14” και ψηφιακό πίνακα 12,3”, με την πρώτη να υποστηρίζει Android Auto και Apple CarPlay. Ο λογότυπος στο τιμόνι αντικαταστάθηκε με το όνομα της μάρκας. Ο χώρος πίσω είναι ακόμη πιο άνετος (μεταξόνιο 2,95 m), με τα καθίσματα να προσφέρουν θέρμανση, μασάζ, ανάκλιση και αερισμό. Ειδικά τζάμια και καλύτερη μόνωση εξασφαλίζουν απόλυτη ησυχία στην καμπίνα. Το Lexus ES θα διατίθεται σε ηλεκτρικές εκδόσεις. Με επικρατέστερα μοντέλα για την Ελλάδα να είναι το 350e με 224 ίππους και μπαταρία 77 kWh για αυτονομία 530 km (WLTP), και το τετρακίνητο 500e με 343 ίππους και μπαταρία 75 kWh (άγνωστης αυτονομίας προσώρας). Για σύγκριση, το αντίπαλο Volvo ES90 φτάνει έως 700 km. Θα υπάρχει επίσης μια υβριδική έκδοση 2,5 λίτρων με 201 άλογα, σε προσθιοκίνητη και τετρακίνητη διάταξη. Η τιμή του νέου ES δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί. Προς το παρόν, η τρέχουσα γενιά ξεκινά από τις 72.500 με υβριδικό 2,5λιτρο κινητήρα 178 ίππων.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.