Το όποιο «κόμμα Καρυστιανού» -αν υπάρξει- θα γίνει 40 ημέρες πριν τις εκλογές. Τέλος!

Νέο ρεκόρ για το YangWang U9 Xtreme στο Nordschleife (βίντεο)

Το ηλεκτρικό σούπερκαρ της YangWang σπάει το φράγμα των 7 λεπτών στο Nürburgring, αποδεικνύοντας την υπεροχή του

Νέο ρεκόρ για το YangWang U9 Xtreme στο Nordschleife (βίντεο)

Το YangWang U9 Xtreme συνεχίζει να γράφει ιστορία στον κόσμο των ηλεκτρικών σούπερκαρ, σημειώνοντας νέο ρεκόρ γύρου στο θρυλικό Nürburgring Nordschleife.

Μόλις έναν μήνα μετά το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας των 496,22 km/h στο ATP Papenburg, η YangWang ανακοίνωσε ότι το U9 Xtreme ολοκλήρωσε τον γύρο της «Πράσινης Κόλασης» σε 6′ 59″ 157 δευτερόλεπτα, πέντε δευτερόλεπτα ταχύτερα από το προηγούμενο ρεκόρ ηλεκτρικού σούπερκαρ και για πρώτη φορά κάτω από το όριο των επτά λεπτών.

Η ομάδα μηχανικών της YangWang διεξάγει εκτενείς δοκιμές στην μήκους 20,832 km πίστα Nordschleife από τον Ιούλιο του 2024, συγκεντρώνοντας πολύτιμα δεδομένα για την εξέλιξη του μοντέλου. Η εκτελεστική αντιπρόεδρος της BYD, Stella Li, δήλωσε: «Είμαστε αφοσιωμένοι στο να βρίσκουμε νέα όρια του τι μπορεί να επιτευχθεί μέσω της τεχνολογίας και το Nürburgring αποτελεί έναν τόσο θρυλικό πεδίο πρόκλησης για αυτοκίνητα και οδηγούς, που είναι φυσικό οι μηχανικοί μας να κυνηγούν τα όνειρά τους εκεί. Συγχαίρω ολόκληρη την ομάδα για αυτό το εντυπωσιακό επίτευγμα».

Ο οδηγός του ρεκόρ, Moritz Kranz, με σχεδόν 10.000 γύρους στην απαιτητική πίστα Nordschleife στην καριέρα του στους αγώνες GT, τόνισε: «Το Nürburgring Nordschleife είναι η πιο απαιτητική πίστα, και ο χρόνος που καταφέραμε αποτελεί απόδειξη των ικανοτήτων εξέλιξης της BYD και της YangWang. Χωρίς τη σκληρή δουλειά των μηχανικών στην ισορροπία της ηλεκτρικής πλατφόρμας με τις απαιτήσεις του πλαισίου και των αναρτήσεων, αυτός ο χρόνος δεν θα είχε επιτευχθεί».

Το U9 Xtreme βασίζεται στην πρώτη παγκοσμίως μαζικής παραγωγής πλατφόρμα υπερυψηλής τάσης 1200V και εξοπλίζεται με τέσσερις κινητήρες υψηλών επιδόσεων, καθένας ικανός για 30.000 rpm, αποδίδοντας συνολικά πάνω από 3.000 PS. Η αναλογία ισχύος προς βάρος φτάνει τα 1.217 PS/τόνο, θέτοντας νέα παγκόσμια πρότυπα επιδόσεων.

Βασισμένο στην πλατφόρμα e⁴ και το σύστημα ελέγχου αμαξώματος DiSus-X, το U9 Xtreme εισάγει την τεχνολογία «body-attitude control», προσφέροντας ισορροπία μεταξύ μέγιστης ταχύτητας και απόδοσης σε γύρους πίστας. Για την κατάκτηση της διαδρομής του Nürburgring, το μοντέλο διαθέτει επανασχεδιασμένο σύστημα ψύξης, κεραμικά φρένα, καθώς και semi-slick ελαστικά GitiSport e·GTR² PRO, σε συνεργασία με την Giti.

Η περιορισμένης παραγωγής έκδοση του U9 Xtreme διατίθεται σε μόλις 30 μονάδες, με το όνομά του να συμβολίζει την απόλυτη ακραία εμπειρία («Extreme») και το άγνωστο («X»), αναδεικνύοντας τη φιλοσοφία της YangWang για εξερεύνηση νέων ορίων και καινοτομία.

Με το νέο ρεκόρ στο Nürburgring, το YangWang U9 Xtreme επιβεβαιώνει ότι δεν είναι μόνο το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο στην ευθεία, αλλά και ένα πλήρως εξελιγμένο σούπερκαρ για πίστα, θέτοντας νέα στάνταρ για τα σπορ ηλεκτρικά αυτοκίνητα παγκοσμίως.
Δείτε το video στο drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ru
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.