
Η γαλλική φίρμα παρουσιάζει το Renault Boreal, ένα κόμπακτ SUV που προέρχεται από το Dacia Bigster και απευθύνεται σε μη ευρωπαϊκές αγορές. Μοντέλο για το οποίο σας είχαμε προϊδεάσει από τον Απρίλιο.
Ύστερα από μια επιτυχημένη εμπορικά χρονιά το 2024, η γαλλική φίρμα συνεχίζει δυναμικά το διεθνές πλάνο της, ανεβάζοντας τον πήχη σε ποιότητα και τεχνολογία. Στο πρώτο 6μηνο του 2025, οι παγκόσμιες πωλήσεις της Billancourt αυξήθηκαν κατά 16%, και τώρα το Renault Boreal έρχεται να ενισχύσει τη γκάμα της εκτός Ευρώπης, αρχικά στη Λατινική Αμερική στα τέλη του έτους και στη συνέχεια σε χώρες όπως η Τουρκία, η Ινδία, η Νότια Κορέα και κράτη της Βόρειας Αφρικής μέσα στο 2026. 
Με μήκος 4,56 μέτρα, δηλαδή μόλις ένα εκατοστό μικρότερο από το Dacia Bigster, το Renault Boreal μοιράζεται αρκετά σχεδιαστικά και τεχνικά στοιχεία με τον τελευταίο, αλλά διατηρεί μια σαφώς πιο premium ταυτότητα. Η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι εμφανής και απέχει πολύ από τα «συμβατικά» μοντέλα που κάποτε προορίζονταν για τις λεγόμενες αναδυόμενες αγορές.
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, πανοραμική ηλιοροφή, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ, αλλά και εσωτερικός φωτισμός με 48 διαφορετικές χρωματικές επιλογές! ‘Οχι πως πάει πίσω η υψηλή τεχνολογία ασφάλειας. Το Boreal λοιπόν, προσφέρει επίσης αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2, χάρη σε 24 συστήματα υποβοήθησης, ανάμεσά τους η διατήρηση λωρίδας, η αυτόματη πέδηση και ειδοποίηση κατά την έξοδο από θέση στάθμευσης. Αρχικά, το Boreal θα διατίθεται με τον γνώριμο 1.3 TCe, είτε ως αμιγή βενζινοκινητήρα είτε ως flex-fuel (για χώρες όπως η Βραζιλία), με ισχύ από 138 έως 163 ίππους. Το μοτέρ συνεργάζεται με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC, με υγρή ψύξη για καλύτερη αντοχή και ψύξη. Η Renault επιβεβαιώνει ότι θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις, με ήπια ή πλήρη υβριδικά συστήματα, ενώ δεν αποκλείεται και τετρακίνηση. Αυτή θα μπορούσε να επιτευχθεί είτε μέσω υβριδικής διάταξης με ηλεκτροκινητήρα πίσω, όπως στο πρωτότυπο Niagara, είτε με πιο παραδοσιακή μηχανική λύση όπως το σύστημα ημί-μόνιμης τετρακίνησης που φορούν τα Duster και Bigster 4×4. Και στην Ευρώπη; Εδώ βρίσκεται η μεγάλη «ειδησεογραφική ανατροπή»: Tο Renault Boreal δεν προορίζεται για την Ευρώπη. Στρατηγικά, η Renault θεωρεί ότι στην ευρωπαϊκή αγορά δεν υπάρχει χώρος για το Boreal, αφού θα τοποθετούνταν ανάμεσα στα Renault Austral/Rafale και το άρτι αφιχθέν Dacia Bigster. Και ειλικρινά, δεν το χρειάζεται: Mε λανσάρισμα σε 71 χώρες, το Boreal αναδεικνύεται ήδη ως το πιο παγκόσμιο μοντέλο στην ιστορία του Groupe Renault.

Δείτε το video στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.