
Έχοντας κατηγορηθεί εδώ και καιρό για την υποτιθέμενη καθυστέρησή της στην ηλεκτροκίνηση, η Toyota, όπως κι άλλοι Ιάπωνες κατασκευαστές, κινείται πλέον πιο δυναμικά στον συγκεκριμένο τομέα. Ύστερα λοιπόν από το bZ4X, τον επερχόμενο Urban Cruiser που βασίζεται στο Suzuki eVitara, και το C-HR+, η ιαπωνική φίρμα αποκαλύπτει το Toyota bZ4X Touring.
Το Toyota bZ4X Touring διατηρεί, όπως είναι λογικό, το εσωτερικό του SUV, το οποίο έχει πρόσφατα ανανεωθεί με το facelift μέσου ζωής. Αν και η αρχική αρχιτεκτονική παραμένει, ο σχεδιασμός έχει αναθεωρηθεί και τα υλικά έχουν αναβαθμιστεί ποιοτικά. Η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει το μεταξόνιο, αλλά ο χώρος για τους πίσω επιβάτες αναμένεται να είναι τουλάχιστον εξίσου γενναιόδωρος με εκείνον του SUV. Ο χώρος αποσκευών πλέον ανακοινώνεται στα 600 λίτρα (+148 lt).
Όπως ήταν αναμενόμενο, το νέο στέισον βασίζεται στην πλατφόρμα e-TNGA του Ομίλου Toyota, η οποία είναι αφιερωμένη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Όμως, η ιαπωνική εταιρεία κάνει τώρα ένα βήμα παραπέρα. Στο πάτωμα έχει τοποθετηθεί μια μπαταρία με μεικτή χωρητικότητα 74,7 kWh. Από τις πρώτες εικόνες διακρίνεται πως διαθέτει σύστημα προθέρμανσης, είτε χειροκίνητο είτε συνδεδεμένο με τον προγραμματιστή διαδρομής.
Όσον αφορά τη φόρτιση, το Toyota bZ4X Touring μπορεί να φτάσει σε ισχύ έως και 150 kW σε ταχυφορτιστές DC, ενώ η αργή φόρτιση AC αναλαμβάνεται από έναν ενσωματωμένο φορτιστή ισχύος 22 kW, ανάλογα με την έκδοση. Η μπαταρία τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο εμπρός με απόδοση 224 ίππους ή ένα ζεύγος κινητήρων στην έκδοση AWD, συνολικής ισχύος 380 ίππων. Στην τελευταία περίπτωση, η ικανότητα ρυμούλκησης φτάνει τα 1.500 kg. Το σημαντικότερο, ωστόσο, είναι ότι αυτοί οι κινητήρες διαθέτουν μετατροπείς με καρβίδιο του πυριτίου (SiC), έναν εξοπλισμό υψηλής ποιότητας που συμβάλλει στον περιορισμό των απωλειών ισχύος και στη βελτίωση της απόδοσης. Στην καλύτερη περίπτωση, το Toyota bZ4X Touring θα μπορούσε να επιτύχει αυτονομία WLTP έως 560 km. Σύντομα, φανταζόμαστε, θα έχουμε την ευκαιρία να καθίσουμε στο εσωτερικό του νέου Toyota bZ4X Touring, πριν το οδηγήσουμε στο πλαίσιο των δοκιμών μας στην Ελλάδα. Ωστόσο, θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο ακόμα, καθώς το λανσάρισμά του στην Ευρώπη δεν αναμένεται πριν από την άνοιξη του 2026. Και αναμενόμενα η τιμή του παραμένει ακόμα άγνωστη.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.