
Το Nissan X-Trail Nismo αποκαλύφθηκε στην Ιαπωνία ως η πιο σπορ εκδοχή του D-SUV της μάρκας. Αποκτώντας πιο επιθετική εμφάνιση και αναβαθμίσεις στο πλαίσιο.
Κυρίως χάρη στα νέα wing-valve αμορτισέρ της Kayaba. Υπόσχονται ότι παρέχουν πιο αποτελεσματική απορρόφηση των κραδασμών σε χαμηλές ταχύτητες. Και καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος στις υψηλές.
Πατάει σε νέες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport EV. Είναι χαρακτηριστικό ότι η ιαπωνική εταιρεία επιλέγει να συνδυάσει τα σωστά οδικά χαρακτηριστικά με τον χαμηλό θόρυβο κύλισης των ελαστικών που απευθύνονται στα ηλεκτρικά μοντέλα.

Απόλυτα λογικά, από τη στιγμή που το μεγάλο της SUV παραμένει μια οικογενειακή πρόταση κι όχι ένα σπορ μοντέλο. Εν των μεταξύ, η ηλεκτρική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης του αυτοκινήτου έχει επίσης τροποποιηθεί ώστε να προσφέρει καλύτερη αίσθηση. Η δε τετρακίνηση έχει ρυθμιστεί ώστε να στέλνει περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα. Ενώ η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος έχει χαμηλώσει το κέντρο βάρους. Δυστυχώς, οι επεμβάσεις της Nismo δεν έχουν επεκταθεί στο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης e-POWER που συναντάμε και στις υπόλοιπες εκδόσεις του X-Trail. Οπότε μην περιμένεις καλύτερες επιδόσεις. Η διάταξη παντρεύει έναν βενζινοκινητήρα 1,5 lt με δύο ηλεκτροκινητήρες. Το θερμικό μοτέρ δεν κινεί τους τροχούς, αλλά λειτουργεί ως γεννήτρια για τους ηλεκτροκινητήρες. Συνολικής απόδοσης 213 ίππων και 525 Nm. Οπτικά, οι χαρακτηριστικές κόκκινες πινελιές της Nismo ομορφαίνουν το αμάξωμα των 4.680 mm. Το μπροστινό σπόιλερ και ο πίσω διαχύτης μειώνουν την αεροδυναμική άνωση κατά 29% σε σύγκριση με ένα απλό X-Trail, ανακοινώνει η Nissan. Στο εσωτερικό, διατίθενται προαιρετικά καθίσματα της Recaro με πιο ενισχυμένα πλαϊνά. Όλα τα παραπάνω πάντως κοστίζουν αρκετά. Κάτι όχι και τόσο ευκολοχώνευτο, ειδικά από τη στιγμή που δεν υπάρχουν βελτιώσεις στο μοτέρ. Οι τιμές στην Ιαπωνία ξεκινούν από τα €31.550, τη στιγμή που οι ταπεινότερες εκδόσεις ξεκινούν από τα €22.500. Προς το παρόν δεν έχει επιβεβαιωθεί η πώλησή του στην Ευρώπη. Αλλά η πρόσφατη άφιξη του Ariya Nismo ίσως υποδηλώνει ότι δεν είναι τελείως απίθανο να το δούμε και στους ελληνικούς δρόμους. 

Δείτε το video στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.