Ο Ian Callum απογειώνει το κλασικό Mini, αλλά 90 χιλιάρικα;
Ο Βρετανός αρχισχεδιαστής παρουσιάζει το πιο ποθητό κλασικό Mini, με τιμή που σκοτώνει
Newsroom | email: info@pronews.gr
Ο ομώνυμος οίκος σχεδιασμού του Ian Callum συνεργάστηκε με τον διάσημο κατασκευαστή Mini, Wood & Pickett, για να επαναπροσδιορίσει το απόλυτο αυτοκίνητο πόλης.
Οι λάτρεις του κλασικού Mini θα τρίψουν τα χέρια τους από χαρά, μέχρι να μάθουν την τιμή. Μετά θα αρχίσουν να τρίβουν τα μάτια τους από απόγνωση.
Βασίζεται στο αμάξωμα του Mini Mk5 Sportspack -της έκδοσης που κατασκευαζόταν από το 1997 έως το 2001 και σηματοδότησε το τέλος της παραγωγής του μοντέλου.
Το μοτέρ έχει υπερκυβιστεί από τα 1.275 cc στα 1.310 cc και είναι εξοπλισμένο με νέα κυλινδροκεφαλή, ψεκασμό δύο σημείων και εξάτμιση με δύο απολήξεις.
Η ισχύς έχει αυξηθεί στους 112 ίππους, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων έχει επίσης ενισχυθεί για να ανταπεξέλθει στην πρόσθετη ροπή. Η ανάρτηση λέγεται ότι είναι ρυθμισμένη για χρήση δρόμου και συνδυάζεται με ένα σετ αεριζόμενων δισκόφρενων 213 mm.
Οι ζάντες Minilite του αρχικού μοντέλου έχουν αντικατασταθεί από ένα σετ τεσσάρων ακτίνων, σχεδιασμού του στούντιο Callum. Διατηρώντας την ίδια διάμετρο των 13 ιντσών.
Οι στιλιστικές βελτιώσεις περιλαμβάνουν την τοποθέτηση των φαρδύτερων φτερών της Wood & Pickett, πιο σπορ προφυλακτήρες εμπρός και πίσω και φώτα LED.
Στο εσωτερικό, διαθέτει ξύλινη πρόσοψη εμπνευσμένη από τα πάνελ καρυδιάς που τοποθετούνταν στο Margrave Mini της Wood & Pickett της δεκαετίας του 1960.
Μεταλλικούς διακόπτες για τα φώτα ομίχλης και τα χειριστήρια της θέρμανσης, καθώς και μια μικρή οθόνη αφής με δυνατότητα Apple CarPlay.
Κάθε ένα από τα Mini που θα φτιάξουν οι Callum και Wood & Pickett θα κατασκευάζεται στο χέρι σύμφωνα με τις προσωπικές απαιτήσεις του ιδιοκτήτη του. Κάτι το οποίο εκτοξεύει το κόστος.
Υπολόγισε ότι οι τιμές θα ξεκινούν από τις £75.000, δηλαδή από τις €88.000. Και θα φτάνουν όσο ψηλά αντέχει η τσέπη σου. Θυμίζουμε ότι η Wood & Pickett ιδρύθηκε από τον Bill Wood και τον Les Pickett το 1947 και καθιερώθηκε ως κορυφαίος μετασκευαστής Mini τη δεκαετία του 1960.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.