
Η Omoda, όπως έχετε διαβάσει δεν φαίνεται να πρόθυμη, τουλάχιστον για την ώρα να εγκαταλείψει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Για του λόγου το ασφαλές, ετοιμάζεται να διευρύνει την γκάμα των SUV της με το Omoda 7. Που θα είναι διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και ως PHEV.
Σύμφωνα με την ενημέρωση της εταιρείας, το Omoda 7 θα κάνει πρεμιέρα στην Ευρώπη στις αρχές του 2026, με σκοπό να φέρει νέο, πιο φρέσκο αέρα στην κατηγορία των C-SUV μιας και έχει σχεδιαστεί για τις ανάγκες των Ευρωπαίων καταναλωτών. Είναι χαρακτηριστικό πως το πλαίσιο και η ανάρτηση έχουν εξελιχθεί στο κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της Chery (μητρική εταιρεία της Omoda) στη Γερμανία. 
To νέο μοντέλο της κινεζικής φίρμας ακολουθεί τη σχεδιαστική γλώσσα «Art in Motion» και ξεχωρίζει χάρη στις κομψές, δυναμικές γραμμές και τους αιχμηρούς προβολείς τεχνολογίας LED που εκμοντερνίζουν το σύνολο.
Τα πίσω φώτα δε, αναβοσβήνουν με τρόπο που παραπέμπει σε ροή ενέργειας, με αποτέλεσμα να χαρίζουν μήκους 4,66 m Omoda 7 μοναδική, φουτουριστική αισθητική. Εξίσου σύγχρονη είναι και η εικόνα της καμπίνας, με δύο ψηφιακές οθόνες. Μια σε ρόλο ψηφιακού πίνακα οργάνων με διαγώνιο στις 10,25” και μια 15,6” για το infotainment. Η μεγάλη κεντρική οθόνη υποστηρίζει το λειτουργικό σύστημα Qualcomm Snapdragon 8155 και εκτός από ασύρματη συνδεσιμότητα με Android Auto και Apple CarPlay υποστηρίζει over-the-air ενημερώσεις. 
Στα ενδότερα του Omoda 7 θα φωλιάζει ένας 4κύλινδρος 1.600άρης υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης με 147 ίππους και 275 Nm. To παρών θα δίνει και μια plug-in hybrid έκδοση με το προηγμένο και αποδοτικό υβριδικό σύστημα SHS. To 1.500άρη μοτέρ θα συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα αποδίδοντας συνδυαστικά 204 PS. Όσο για την μπαταρία, θα έχει χωρητικότητα 18,3 kWh και θα επιτρέπει στο Omoda 7 να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για περίπου 90 km.
To αυτοκίνητο είναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά της Αγγλίας, όπου και κοστίζει €33.900. Στις αρχές του 2026 θα κάνει πρεμιέρα και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές της Omoda, με την ελληνική πιθανότατα να περιλαμβάνεται σε αυτές.
Δείτε το video στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.