Δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε λέμε, έτσι Αλέξη;

Omoda & Jaecoo: Αλλάζει τα δεδομένα με νέο θερμικό κινητήρα

Η Omoda & Jaecoo της Chery δείχνει πως η καινοτομία δεν σταματά στα ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη

Omoda & Jaecoo: Αλλάζει τα δεδομένα με νέο θερμικό κινητήρα

Στο πλαίσιο του Διεθνούς Συνεδρίου Χρηστών 2025, η εταιρεία παρουσίασε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης με θερμική απόδοση 48%. Νούμερο εντυπωσιακό που τοποθετεί την Omoda & Jaecoo στην αιχμή της τεχνολογίας παγκοσμίως.

Η παρουσίαση του νέου θερμικού κινητήρα έρχεται να υπενθυμίσει ότι, παρά την επικράτηση της ηλεκτροκίνησης, οι παραδοσιακοί κινητήρες συνεχίζουν να εξελίσσονται και να βελτιώνονται, ειδικά όταν συνδυαστούν με την υβριδική τεχνολογία.

Η κινεζική φίρμα επενδύει σημαντικά στην ανάπτυξη κινητήρων που θα συνδυάζουν οικονομία καυσίμου και μειωμένες εκπομπές CO2, πιστεύοντας ότι τα υβριδικά μοντέλα (HEV και PHEV) θα παραμείνουν για αρκετά χρόνια η πιο πρακτική λύση για τη μείωση κατανάλωσης ενέργειας σε παγκόσμια κλίμακα. Η εταιρεία θα συνεχίσει να εξελίσσει και ηλεκτρικά μοντέλα, θεωρεί όμως πως η μετάβαση στην πλήρη ηλεκτροκίνηση απαιτεί χρόνο και προσεκτικά βήματα.

Η επίτευξη θερμικής απόδοσης 48% αποτελεί σημαντικό τεχνολογικό άλμα σε σχέση με τον μέσο όρο της βιομηχανίας, που κυμαίνεται μεταξύ 38% και 45%. Στην πράξη, κάθε ποσοστιαία μονάδα αύξησης σημαίνει περίπου 2,5% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου, ενώ η υψηλότερη θερμική απόδοση μειώνει σημαντικά και τις εκπομπές διοξειδίου, καθιστώντας τον νέο κινητήρα εξαιρετικά αποδοτικό σε οικονομικό και περιβαλλοντικό επίπεδο.

Η Omoda & Jaecoo αξιοποιεί μια σειρά πρωτοποριακών τεχνολογιών, όπως αναλογία συμπίεσης 26:1, 35% επανακυκλοφορία καυσαερίων (EGR) και προηγμένες θερμικές επιστρώσεις, που μειώνουν τις θερμικές απώλειες ενισχύοντας ταυτόχρονα την απόδοση του κύκλου καύσης. Σύμφωνα με τη φίρμα, η νέα γενιά κινητήρων να τοποθετηθεί σταδιακά σε υβριδικά μοντέλα που θα προσφέρουν καλύτερη οικονομία καυσίμου και χαμηλότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Στο ίδιο συνέδριο, η Omoda & Jaecoo παρουσίασε και το τρέχον σύστημα Super Hybrid System (SHS), που συνδυάζει έναν κινητήρα 1.5 TDGI στον κύκλο Miller με δύο ηλεκτροκινητήρες κι ένα έξυπνο κιβώτιο DHT.

Το σύστημα αυτό επιτυγχάνει θερμική απόδοση 44,5% και κατανάλωση μόλις 6 lt/100 km. Επιπλέον, προσφέρει καθαρή ηλεκτρική αυτονομία 90 χιλιομέτρων και λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L) ικανή να τροφοδοτεί εξωτερικές συσκευές μέχρι 3,3 kW.

To σύστημα προσαρμόζεται στις αυτόματα στις συνθήκες οδήγησης, επιλέγοντας κάθε φορά το κατάλληλο πρόγραμμα με γνώμονα τη δυναμική οδήγηση και τη βέλτιστη οικονομία. Όσον αφορά τη μπαταρία, όπως τονίζει η εταιρεία, είναι σχεδιασμένη ώστε να αντέχει στη θερμότητα, το νερό και κάθε είδους κραδασμό. Σε περίπτωση σύγκρουσης δε, υπάρχει ένα εξελιγμένο σύστημα ασφαλείας που διακόπτει την παροχή ρεύματος μέσα σε μόλις δύο χιλιοστά του δευτερολέπτου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.