
Δεν είναι μυστικό ότι η συνεχής αύξηση των πωλήσεων των crossover και SUV αμαξωμάτων έχει πλήξει παραδοσιακές κατηγορίες, όπως τις μπερλίνες. Το Peugeot 508 αποτελεί το πιο πρόσφατο θύμα.
Η παραγωγή των σεντάν και βάγκον Peugeot 508 δεύτερης γενιάς διακόπηκε στις 12 Μαΐου 2025, μετά από επτά χρόνια στο κουρμπέτι. Σε αντίθεση με παλαιότερα δημοσιεύματα, που ήθελαν τη γαλλική λίμο να επιστρέφει ως 100% ηλεκτρικό μοντέλο, δεν έχει προγραμματιστεί αντικατάσταση.
Η Peugeot δεν προσφέρει πλέον σεντάν στην ευρωπαϊκή αγορά, την παραδοσιακή επιλογή πριν κάποιες δεκαετίες. Οι πελάτες καλούνται να στραφούν στο crossover 408 ή στα SUV 3008 και 5008.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το 508 εμφανίζεται ακόμα στον ελληνικό διαμορφωτή, τόσο ως σεντάν, όσο και ως βάγκον. Χωρίς όμως να μπορεί να γίνει παραγγελία ή αγορά. Το facelift που έγινε το 2023 δεν άλλαξε την καθοδική ροή των πωλήσεων. Η σταδιακή κατάργηση των ντίζελ επιλογών δεν βοήθησε. Τα τελευταία τρία χρόνια συνολικά, πουλήθηκαν μόλις 9.439 νέα Peugeot 508 στη Γαλλία.Δέκα φορές λιγότερα από τα 3008 και πέντε φορές λιγότερα από τα 5008. Περαιτέρω πτώση άνω του 20% σημειώθηκε μεταξύ του 2023 και του 2024, ενώ προσέλκυσε μόνο 336 αγοραστές τους πρώτους πέντε μήνες του τρέχοντος έτους. Είναι ενδιαφέρον ότι κάτι παρόμοιο συνέβη και με το Mazda6. Αλλά ενώ το ιαπωνικό σεντάν έπαυσε να παράγεται, ένα νέο μοντέλο αναδείχθηκε από την κινεζική αγορά. Διότι ενώ οι μπερλίνες είναι μια φθίνουσα κατηγορία στις δυτικές αγορές, στην Κίνα αποτελούν ψαγμένη επιλογή. Και μάλιστα νεότερων ηλικιών, αποτελώντας αγαπημένο αμάξωμα όσων θέλουν να δείξουν ότι ψωνίζουν ώριμα και με σοφία. Έτσι, το Mazda6 έδωσε τη θέση του στο EZ-6, προϊόν συνεργασίας με την κινεζική Changan. Το οποίο θα καταφτάσει και στην Ευρώπη, ονομαζόμενο 6e.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.