Οι μεγαλύτερες αλλαγές εντοπίζονται στη σχεδίαση του εμπρός μέρους, όπου πλέον βλέπουμε μια πιο επιθετική μουσούδα, που πλαισιώνεται από τα μεγάλα φώτα (LED τα ημέρας) και τον λογότυπο «Tivoli» στα αριστερά. Η λεπτομέρεια που ξεχωρίζει όμως είναι οι τρεις κάθετες χρωματικές ενθέσεις στην αριστερή πλευρά. Με την τελευταία από αυτές, να ταιριάζει χρωματικά με τον κόκκινο γάντζο ρυμούλκησης, προσδίδοντας μια νεανική και μοντέρνα πινελιά.
Οι διαστάσεις του το τοποθετούν στην καρδιά της κατηγορίας των B-SUV, με ό,τι θετικό αυτό συνεπάγεται στο κομμάτι της ευελιξίας και της καθημερινής ευκολίας κίνησης. Το μήκος φτάνει τα 4,22 m, το πλάτος τα 1,81 m, το ύψος τα 1,61 m και το μεταξόνιο στα 2,6 m.
Οι διαθέσιμοι χώροι στην καμπίνα είναι πολύ καλοί δίνοντας την ευκαιρία σε τέσσερις ψηλούς ενήλικους να ταξιδέψουν χωρίς παραχωρήσεις, με αρκετό αέρα για τα γόνατα και το κεφάλι. Καλός για τα δεδομένα της κατηγορίας και ο χώρος αποσκευών που φθάνει τα 427 lt. Το σχήμα είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμο και σε συνδυασμό με το διπλό δάπεδο αποδεικνύεται εύχρηστο και πρακτικό. Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται σε αναλογία 60:40 κι έτσι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ αυξάνεται στα 1.115 lt.

Από άποψη τεχνολογία, το KGM Tivoli συμβαδίζει με τις ψηφιακές ανάγκες της εποχής. Από τη βασική κιόλας έκδοση, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,3” και κεντρική οθόνη αφής 9” με εργοστασιακή πλοήγηση Tom Tom και δυνατότητα ενσύρματης σύνδεσης με Apple CarPlay και Android Auto.
Πιστό στο DNA και την εταιρική ταυτότητα μιας εταιρείας που εξειδικεύεται στα 4×4, το KGM Tivoli θα πατήσει χώμα και μάλιστα με αξιώσεις. Η απόσταση από το έδαφος προσεγγίζει τα 18 cm, με γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής στις 17,5, 17 και 27 μοίρες αντίστοιχα. Το κορεατικό B-SUV προσφέρει επίσης δυνατότητα κλειδώματος του διαφορικού για τις πραγματικά δύσκολες συνθήκες.
Κάτω από το καπό του τετρακίνητου Tivoli φωλιάζει ο 4κύλινδρος 1.500άρης κινητήρας τούρμπο με άμεσο ψεκασμό που εξελίχθηκε από την ίδια την KGM. Ο e-XGDi 150T, όπως είναι η κωδική ονομασία, αποδίδει 163 PS στις 5.500 rpm και 280 Nm από τις 1.500 έως τις 4.000 rpm, χωρίς την παραμικρή ηλεκτρική υποβοήθηση. 
Οι επιδόσεις είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές, με το 0-100 km/h να έρχεται σε 10,3” και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 183 km/h. Όσο για την κατανάλωση, σύμφωνα με την KGM δεν ξεπερνά τα 7 lt/100 km.
Το KGM Tivoli AWD είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού (Premium και Style) και μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο είτε με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η αρχική του τιμή μετά και την προωθητική ενέργεια €4.090 ορίζεται στις €20.400. Καθιστώντας το όχι μόνο ένα από τα πλέον προσιτά τετρακίνητα της αγοράς αλλά κι ένα μοντέλο με εξαιρετική σχέση τιμής-αξίας αναλογικά με όσα προσφέρει. 
Ο εξοπλισμός από τη βασική έκδοση προσφέρει όλα όσα περιμένεις από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο: Ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,3”, κεντρική οθόνη αφής 9”, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, φώτα ημέρας LED, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα και κατηφόρα, αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, cruise control, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας και πολλά ακόμα.Για περισσότερες πληροφορίες για το Tivoli αλλά και όλα τα μοντέλα της KGM μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα της μάρκας ή το εξουσιοδοτημένο δίκτυο εμπόρων που αυτή τη στιγμή αριθμεί 17 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Να θυμίσουμε τέλος, πως την αντιπροσώπευση της κορεατικής φίρμας στην ελληνική αγορά έχει αναλάβει η Νικ. Ι. Θεοχαράκης.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.