Η «ταπεινή» 911 GT3 είναι εκρηκτικά γρήγορη στην Πράσινη Κόλαση, μα με βαρύ κόστος
Newsroom | email: info@pronews.gr
Όταν μιλάμε για πιστάδικη Porsche, το μυαλό πηγαίνει αυτόματα στη σκληροπυρηνική 911 GT3 RS. Ωστόσο, η «απλή» GT3 είναι σαφώς πιο ταιριαστή για καθημερινή χρήση, ειδικά στο τυπικό ελληνικό οδόστρωμα. Γεμάτο κακοτεχνίες και με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης.
Με τη βοήθεια της Manthey Racing -της οποίας η Porsche κατέχει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών από το 2013- ακόμη και η 911 GT3 μπορεί να γίνει καταιγιστικά γρήγορη στην πιο απαιτητική πίστα του πλανήτη.
Ξεχωρίζουν τα καπάκια στις πίσω ζάντες, που μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση και συνδυάζονται άψογα με το σετ ελαφριών τροχών, διαμέτρου 20 ιντσών εμπρός και 21 πίσω. Μειώνουν το βάρος κατά έξι κιλά σε σχέση με το εργοστασιακό σετ.
Η Manthey προσθέτει μεταλλικά σωληνάκια φρένων και coilover ανάρτηση. Η τεράστια πίσω αεροτομή είναι φαρδύτερη και πιο περίτεχνη, ενώ ο διαχύτης έχει μεγαλώσει.
Το κάτω μέρος του αμαξώματος έχει βελτιστοποιηθεί, με τη Manthey να τοποθετεί κάλυμμα κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών για να εξομαλύνει τη ροή του αέρα στο πίσω μέρος. Με όλα αυτά, η 911 GT3 με το κιτ της Manthey παράγει από 355 έως 540 kg κάθετης δύναμης.
Το αποτέλεσμα; Μείωση του χρόνου γύρου στο Nürburgring κατά 2,76 δευτερόλεπτα, στο εντυπωσιακό 6’52”9, σε σχέση με την προηγούμενη GT3 με το αντίστοιχο κιτ. Πίσω από το τιμόνι βρέθηκε ο νυν πρωταθλητής του DTM, Ayhancan Güven.
Το προαιρετικό πακέτο δεν ακυρώνει την εργοστασιακή εγγύηση του αυτοκινήτου. Η τιμή δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, αλλά το κιτ για την 992.1 ξεκινούσε από τις €50.000, χωρίς να περιλαμβάνει τις σφυρήλατες ζάντες των €13.500.
Αν τα ποσά σού φαίνονται τσιμπημένα, σκέψου ότι το αντίστοιχο κιτ για την 911 GT3 RS αγγίζει εξαψήφια νούμερα προ φόρων και εργατικών. Και, προφανώς, το κόστος δεν περιλαμβάνει το αυτοκίνητο…
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.