Δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε λέμε, έτσι Αλέξη;

Πώς τα πάει ένα VW Golf Mk2 σε σύγχρονο crash test;

Τα παλιά μοντέλα είναι λιγότερο ασφαλή από τα σημερινά σε δοκιμές πρόσκρουσης. Tι έπαθε ένα Golf δεύτερης γενιάς;

Πώς τα πάει ένα VW Golf Mk2 σε σύγχρονο crash test;

Ξέχνα τους παλιούς που θεωρούσαν ότι οι λαμαρίνες των μοντέλων 40 και 50 ετών ήταν πραγματικά γεροδεμένες, ενώ τα σημερινά αυτοκίνητα «χάρτινα». Πλέον υπάρχει η χειροπιαστή γνώση ότι τα αυτοκίνητα γίνονται ολοένα κι ασφαλέστερα. Δες αυτό εδώ το VW Golf δεύτερης γενιάς.

Η Dekra, ένας ανεξάρτητος οργανισμός ασφάλειας αυτοκινήτων που ιδρύθηκε στο Βερολίνο το 1925, υπέβαλε ένα VW Golf Mk2 σε δοκιμές πρόσκρουσης σύμφωνα με τις σημερινές προδιαγραφές.

Για την ακρίβεια, προσομοιώθηκε η διαδικασία δοκιμών μετωπικής πρόσκρουσης που χρησιμοποιεί ο οργανισμός Euro NCAP από το 2020 μέχρι και σήμερα. Από το 2023, τα κριτήρια έχουν γίνει ακόμα πιο αυστηρά, αλλά αφορούν κυρίως τα συστήματα ADAS. 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.