Αχ, βρε Κίμπερλι, τη ζωή σου να΄χα! Λούσα, βόλτες, μπουζούκια και μερικά εκατομμύρια ιθαγενείς στα πόδια σου...

Πρεμιέρα για το νέο BYD Atto 2 στην Ευρώπη

H «απόβαση» της BYD στην Ευρώπη καλά κρατεί, με τον κινεζικό κολοσσό να αποκαλύπτει το μικρότερο SUV της γκάμας του

Πρεμιέρα για το νέο BYD Atto 2 στην Ευρώπη

To BYD Atto 2 αποτελεί την τελευταία προσθήκη στο εξευρωπαϊσμένο χαρτοφυλάκιο του κινεζικού κολοσσού, με την επίσημη πρεμιέρα του να λαμβάνει χώρα στο Σαλόνι των Βρυξελλών.

Πρόκειται για ένα κόμπακτ SUV που όπως μαρτυρά και το όνομά του είναι μικρότερο από το BYD Atto 3. Με μήκος στα 4,31 m, πλάτος στα 1,83 m και ύψος στα 1,67 m το κινεζικό πόνημα φαίνεται πως ακροβατεί μεταξύ των Β και C-SUV, διαθέτοντας όμως σύμφωνα με την εταιρεία ιδανικές διαστάσεις για αστική και όχι μόνο χρήση. Ένα από τα δυνατά σημεία του αυτοκινήτου αναμένεται να είναι οι χώροι, όπως αποτυπώνεται και στο μακρύ μεταξόνιο των 2,62 m.

Το εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου περιλαμβάνει κομψά ενσωματωμένους full-LED προβολείς και λεπτά φώτα ημέρας, τα οποία συνδυάζονται αρμονικά με τη φωτεινή επένδυση της μάσκας. Ο μπροστινός προφυλακτήρας διαθέτει γωνίες με ακμές που προσφέρουν μια δυναμική εμφάνιση, μαζί με τα φωτεινά διακοσμητικά στοιχεία που βρίσκονται τοποθετημένα χαμηλά και τους κατακόρυφα διατεταγμένους αεραγωγούς στα άκρα, οι οποίοι με τη σειρά τους ενισχύουν την αποδοτικότητα.

Στο πλάι, τις εντυπώσεις κερδίζουν οι διακοσμητικές επενδύσεις χαμηλά, την ώρα που η «αιωρούμενη» γραμμή της οροφής διακόπτεται από ένα χαρακτηριστικό στοιχείο στο χρώμα του αμαξώματος που συναντά τις γυάλινες επιφάνειες στην κολόνα C. Στο πίσω μέρος δεσπόζει η αεροτομή, η οποία βρίσκεται πάνω από την φωτεινή μπάρα που ενώνει τα φωτιστικά σώματα.

Το εσωτερικό του Atto 2 αποτελείται από κομψές επενδύσεις και ποιοτικά υλικά. Το ταμπλό βασίζεται σε απλές, καθαρές γραμμές και η κεντρική κονσόλα περιλαμβάνει δύο ποτηροθήκες και ένα ενσωματωμένο υποβραχιόνιο, το οποίο ανοίγει προκειμένου να ανακαλύψει έναν από τους πολλούς αποθηκευτικούς χώρους.

Ο επιλογέας θυμίζει σε εμφάνιση κομμένο διαμάντι ενώ η περιοχή γύρω από αυτόν περιλαμβάνει φυσικούς διακόπτες για ορισμένες βασικές λειτουργίες, όπως το ξεθάμπωμα του παρμπρίζ, τη ρύθμιση της έντασης του ηχοσυστήματος και έναν διακόπτη για την επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης.

Η ατμόσφαιρα της καμπίνας αναβαθμίζεται χάρη στην πανοραμική γυάλινη οροφή, η οποία προσφέρει μπόλικο φυσικό φως σε όλους τους επιβάτες. Η αρχιτεκτονική e-Platform 3.0 της BYD, η οποία είναι σχεδιασμένη ειδικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, εξασφαλίζει ένα εντελώς επίπεδο δάπεδο, γεγονός που εγγυάται ότι τα πίσω καθίσματα παραμένουν ιδιαίτερα λειτουργικά για οικογενειακή χρήση.

Πέρα από την ευρύχωρη καμπίνα των επιβατών, ο χώρος αποσκευών του Atto 2 έχει χωρητικότητα 400 lt. Που μπορεί μάλιστα να αυξηθεί στα 1.340 lt με την αναδίπλωση του διαιρούμενου πίσω καθίσματος.

Σημείο αναφοράς του Atto 2 είναι η αρχιτεκτονική e-Platform 3.0, η ραχοκοκαλιά όλων των ηλεκτρικών μοντέλων της εταιρείας. Το κινεζικό SUV είναι εξοπλισμένο με μπαταρία τύπου Blade Battery και, για πρώτη φορά σε ένα κόμπακτ μοντέλο της BYD, χρησιμοποιεί τη δομή Cell-to-Body (CTB).

Χάρη σε αυτή, η μπαταρία είναι πλήρως ενσωματωμένη στο πλαίσιο του οχήματος, με το άνω κάλυμμά της να λειτουργεί ως δάπεδο για την καμπίνα των επιβατών. Η δομή CTB, η οποία είναι μοναδική για την BYD και χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην κατηγορία των κόμπακτ SUV, προσφέρει βελτιωμένη διάταξη χώρων και εξαιρετικά επίπεδα ακαμψίας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.