Επί της ουσίας, το B05 με μήκος στα 4,43 μέτρα και πλάτος 1,88 μέτρα (το φαρδύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας του) είναι το μοντέλο που επί της ουσίας θα καλύψει το κενό ανάμεσα στο μικρό Τ03 και το επίσης νέο C-SUV, B10. Με το οποίο μοιράζεται την πλατφόρμα και τα περισσότερα μηχανικά μέρη.
Όπως μπορούμε να δούμε και στις φωτογραφίες, η σχεδίασή του είναι σύγχρονη κι ελκυστική, χωρίς εκλάμψεις πρωτοτυπίας αλλά και χωρίς φάλτσα. Ιδιαίτερα όμορφη λεπτομέρεια είναι και οι ζάντες αλουμινίου 19” «Swift-Wing» που γεμίζουν τους θόλους αλλά και οι πόρτες χωρίς πλαίσιο.
Στο εσωτερικό, το Leapmotor Β05 ακολουθεί μια μινιμαλιστική προσέγγιση, χωρίς αυτό να σημαίνει πως στερείται τεχνολογίας. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων θα έχει διαγώνιο 8,8” και η κεντρική οθόνη για το infotainment θα φτάνει τις 14,6” και θα υποστηρίζει όλες τις σύγχρονες δυνατότητες συνδεσιμότητας.
Αν και η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει επίσημα τις τεχνικές προδιαγραφές του Leapmotor Β05, εκτιμάται ότι θα προσφέρει επιλογές παρόμοιες με το B10, το νέο, μεσαίο SUV της φίρμας. Αν οι εκτιμήσεις επιβεβαιωθούν, η βασική έκδοση θα αποδίδει 177 ίππους με μπαταρία LFP 56,2 kWh ενώ η κορυφαία έκδοση θα φτάνει τους 215 ίππους με μπαταρία LFP 67,1 kWh. Και με δεδομένη την πιο αεροδυναμική σχεδίαση σε σχέση με το B10, η αυτονομία του είναι πιθανό να αγγίζει τα 500 χιλιόμετρα.
Το αυτοκίνητο αναμένεται στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του 2026 και στόχος της Leapmotor είναι η τιμή να μείνει κάτω από τις €30.000 (γύρω στις €27-28.000). Σε κάθε περίπτωση, η κινεζική φίρμα φαίνεται πως έχει κυκλώσει για τα καλά την αγορά της Γηραιάς Ηπείρου μιας και μέχρι το 2027 θα παρουσιάσει έξι νέα μοντέλα. Με την τιμή του ενός να κυμαίνεται κοντά στις €20.000.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.