
H Maxus αποτελεί κι επίσημα μέρος της ελληνικής αυτοκινητικής πραγματικότητας, μέσω της Automotive, A.E., εταιρείας του Ομίλου Motor Oil και το δίκτυο του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη.
Με όπλο της την τεχνολογία του Ομίλου SAIC, ενός εκ των μεγαλύτερων κατασκευαστών παγκοσμίως, η Maxus δραστηριοποιείται σε 90 χώρες σε όλον το κόσμο. Η πορεία της εταιρείας είναι σταθερά ανοδική κι έτσι, μέχρι το τέλος του 2026 έχει θέσει ως στόχο να επεκτείνει την διεθνή της παρουσία σε συνολικά 136 αγορές.
Μόνο το 2024 πούλησε 204.000 επαγγελματικά μοντέλα, εκ των οποίων το 40% (πάνω από 82.000 αυτοκίνητα) αφορούσε τις εξαγωγές. Όπως λοιπόν γίνεται εύκολα αντιληπτό, δεν μιλάμε για μια startup αλλά για ένα ενεργό μέλος ενός παγκόσμιου κολοσσού με δυνατές συνεργασίες -εταιρείες όπως οι DHL και FedEx χρησιμοποιούν επαγγελματικά Maxus- μεγάλες παραγωγικές δυνατότητες και σημαντικές τεχνολογίες που ανταποκρίνονται στο πνεύμα και τις απαιτήσεις της εποχής. Στόχος της άλλωστε είναι να προσφέρει αξιόπιστες, ρεαλιστικές, βιώσιμες και καινοτόμες λύσεις που θα καλύπτουν τις ανάγκες του σύγχρονου επαγγελματία.
Την αποκλειστική αντιπροσώπευση και εισαγωγή των αυτοκινήτων Maxus στην Ελλάδα αναλαμβάνει η Automotive Solutions A.E., εταιρεία του Ομίλου Motor Oil. Την αποκλειστική διανομή και την τεχνική υποστήριξη των αυτοκινήτων έχει αναλάβει ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, μέσω του εκτεταμένου κι εξειδικευμένου δικτύου του. Μιλώντας για δίκτυο, υπάρχουν ήδη καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κόρινθο και Καβάλα και μέχρι το τέλος του 2026 θα έχουν δημιουργηθεί 16 μονάδες σε στρατηγικά σημεία σε όλη την Ελλάδα. Ας γνωρίσουμε λοιπόν τα μοντέλα της κινεζικής Maxus. Αιχμή του δόρατος στην προϊοντική γκάμα της κινεζικής φίρμας το Maxus T60 Max. Ένα επιβλητικό pick-up που έρχεται για να επαναπροσδιορίσει την έννοια της ανθεκτικότητας, προσφέρονται πλούσιο εξοπλισμό και αυξημένες εκτός ασφάλτου δυνατότητες. Η σχεδίαση του είναι επιβλητική και μυώδης, με τη μάσκα να ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Energy Matrix». Βλέπουμε λοιπόν λεπτούς προβολείς LED στους προφυλακτήρες, έντονες νευρώσεις στο καπό και τον λογότυπο «Maxus» στο κέντρο του καπό. Tο μήκος του φτάνει τα 5,39 m, το πλάτος τα 1,96 m, το ύψος τα 1,87 m και το μεταξόνιο τα 3,15 m. Αξίζει επίσης να αναφέρουμε πως το ωφέλιμο φορτίο της καρότσας υπολογίζεται σε 1.050 kg και η δυνατότητα ρυμούλκησης σε 3,5 τόνους. Η σχεδίαση του εσωτερικού και οι χώροι θυμίζουν επιβατικό αυτοκίνητο. Ο οδηγός λαμβάνει όλη τη πληροφορία που χρειάζεται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3” και την επίσης 12,3” κεντρική οθόνη για το infotainment. Η ωραία παρουσίαση της καμπίνας πλαισιώνεται από βολικές θήκες για μικροαντικείμενα, βάση ασύρματης φόρτισης και μαλακά πλαστικά στο επάνω μέρος του ταμπλό που αναβαθμίζουν τη συνολική αίσθηση ποιότητας. Κάτω από το καπό του Maxus Τ60 Max παίρνει θέση ένας δίλιτρος, bi-turbo πετρελαιοκινητήρας, που εξελίσσεται in-house από την Maxus και αποδίδει 215 PS, 500 Nm και συνεργάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF. Πέρα από το pick-up T60 Max, η Maxus φέρνει στην Ελλάδα μια σειρά από βαν, με το eDeliver 3 να κάνει την αρχή. Με μήκος 4,55 m ξεχωρίζει χάρη στις αυξημένες μεταφορικές δυνατότητες. Ο όγκος φόρτωσης φτάνει τα 4,8 κ.μ. και σύμφωνα με τους ανθρώπους της Maxus, το εσωτερικό πλάτος των 1.665 mm και το ωφέλιμο φορτίο των 1.045 kg είναι τιμές κορυφαίες για την κατηγορία. Κορυφαίος όμως είναι και ο κύκλος στροφής, στα 11,7 m, με ότι θετικό αυτό συνεπάγεται ως προς τις ελιγμικές δυνατότητες στην πόλη. Τροφοδοτείται από μια μπαταρία 50 kWh, αποδίδει 160 ίππους και 225 Nm και μπορεί να διανύσει 227 km. Η αρχική του τιμή έχει οριστεί στις €44.500.
Maxus T60 Max

eDeliver 3
Δείτε την πλήρη γκάμα των επαγγελματικών την Maxus στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.