Renault 4 Ε-Tech Reversible και Van: Δύο νέες επαγγελματικές εκδόσεις
Η Billancourt παρουσίασε τα Reversible και Van, που προσφέρουν άνεση αλλά και πρακτικότητα για τους επαγγελματίες
Newsroom | email: info@pronews.gr
To νέo ηλεκτρικό Renault 4 E-Tech προσαρμόζεται στις επαγγελματικές ανάγκες με δύο εκδόσεις: Reversible και Van.
Η Renault είχε προαναγγείλει την επιστροφή της κλασικής Fourgonnette, όμως το πρότζεκτ εγκαταλείφθηκε λόγω του υψηλού κόστους προσαρμογής της πλατφόρμας AmpR Small.
Αντί γι’ αυτό, η γαλλική φίρμα δημιούργησε δύο εκδόσεις πάνω στη βάση του επιβατικού μοντέλου: Τη Société Réversible (ομολογκασιόν M1) και τη Société Van (ομολογκασιόν N1).
Η πίσω σειρά καθισμάτων έχει αφαιρεθεί και αντικατασταθεί από θερμοδιαμορφωμένη λεκάνη φόρτωσης με διαχωριστικό, γάντζους πρόσδεσης και σύστημα συγκράτησης φορτίου. Ο ωφέλιμος χώρος φτάνει τα 940 dm³ (1.045 lt), εκ των οποίων τα 36 dm³ βρίσκονται κάτω από το δάπεδο -ιδανικά για καλώδιο φόρτισης.
Η ωφέλιμη φόρτωση φτάνει τα 345 kg, ξεπερνώντας μάλιστα τo ιστορικικό F4 (300 kg), ενώ το μήκος φόρτωσης είναι 1,20 m. Διαχωριστικό πλέγμα είναι στάνταρ στη Van και προαιρετικό στη Reversible, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει κάλυμμα χώρου αποσκευών και αντιολισθητικό τάπητα.
Τεχνικά, οι δύο εκδόσεις βασίζονται στην έκδοση με μεγάλη μπαταρία 52 kWh και ηλεκτροκινητήρα 150 ίππων, προσφέροντας αυτονομία 409 km (WLTP), αμφίδρομο φορτιστή AC 11 kW και ταχυφόρτιση DC 100 kW. Η εξωτερική εμφάνιση παραμένει αμετάβλητη.
Σύμφωνα με τη Renault, αποτελούν «εναλλακτική λύση στα παραδοσιακά ηλεκτρικά βαν, με το στιλ και την άνεση ενός επιβατικού». Αν και ο χώρος φόρτωσης είναι μικρότερος από ενός Kangoo Van, η αυτονομία είναι σημαντικά καλύτερη, κάτι που μπορεί να ενδιαφέρει επαγγελματίες μικρών επισκευών και διανομών τελευταίου χιλιομέτρου.
Δεν γνωρίζουμε αν η ελληνική αντιπροσωπεία, η Grand Automotive θα φέρει αυτές τις εκδόσεις, ούτε φυσικά και την τιμή τους -στη Γαλλία πάντως έχουν ήδη ανακοινωθεί.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.