Σχεδιαστικά, η έκδοση Five τιμά την κληρονομιά της εμβληματικής «Supercinq» των 80s, με μοντέρνες πινελιές και στοιχεία όπως οι ζάντες 18 ιντσών. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 12”, η τελική σταματά στα 130 km/h, την ώρα που η ροπή των 215 Nm υπόσχεται σβέλτες ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Ως προς την φόρτιση, ο συσσωρευτής των 40 kWh μπορεί να αναπληρώσει ενέργεια από το 15% στο 80% σε περίπου 2 ώρες και 37 λεπτά σε 11άρι AC. 
Το εσωτερικό ενσωματώνει το διπλό σύστημα οθονών OpenR, με ψηφιακό πίνακα οργάνων επτά ιντσών και οθόνη πολυμέσων δέκα ιντσών, συμβατή με Android Auto και Apple CarPlay. Ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως υποστηρίζει και ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού. Κατά τα λοιπά, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει δύο θύρες USB-C εμπρός, Full LED προβολείς, κλιματισμό, ηλεκτρικό χειρόφρενο και αναδιπλούμενη πλάτη πίσω καθίσματος σε αναλογία 60/40.
Μέσω του Renault 5 E-Tech Electric «ο Ρόμβος» υλοποιεί με επιτυχία τη στρατηγική του, βάσει της οποίας θέλει να προσφέρει στους ευρωπαίους καταναλωτές προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η απήχησή του είναι ήδη μεγάλη, καθώς από τον Οκτώβριο του 2024 οι πωλήσεις του έχουν ξεπεράσει τις 50.000. Τον Απρίλιο δε, βρέθηκε στην έκτη θέση των ευρωπαϊκών ταξινομήσεων (όσον αφορά τα EV), καταγράφοντας 5.662 πωλήσεις.
Σχεδιαστικά, η έκδοση Five τιμά την κληρονομιά της εμβληματικής «Supercinq» των 80s, με μοντέρνες πινελιές και στοιχεία όπως οι ζάντες 18 ιντσών. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 12”, η τελική σταματά στα 130 km/h, την ώρα που η ροπή των 215 Nm υπόσχεται σβέλτες ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Ως προς την φόρτιση, ο συσσωρευτής των 40 kWh μπορεί να αναπληρώσει ενέργεια από το 15% στο 80% σε περίπου 2 ώρες και 37 λεπτά σε 11άρι AC. 
Το εσωτερικό ενσωματώνει το διπλό σύστημα οθονών OpenR, με ψηφιακό πίνακα οργάνων επτά ιντσών και οθόνη πολυμέσων δέκα ιντσών, συμβατή με Android Auto και Apple CarPlay. Ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως υποστηρίζει και ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού. Κατά τα λοιπά, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει δύο θύρες USB-C εμπρός, Full LED προβολείς, κλιματισμό, ηλεκτρικό χειρόφρενο και αναδιπλούμενη πλάτη πίσω καθίσματος σε αναλογία 60/40.
Μέσω του Renault 5 E-Tech Electric «ο Ρόμβος» υλοποιεί με επιτυχία τη στρατηγική του, βάσει της οποίας θέλει να προσφέρει στους ευρωπαίους καταναλωτές προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η απήχησή του είναι ήδη μεγάλη, καθώς από τον Οκτώβριο του 2024 οι πωλήσεις του έχουν ξεπεράσει τις 50.000. Τον Απρίλιο δε, βρέθηκε στην έκτη θέση των ευρωπαϊκών ταξινομήσεων (όσον αφορά τα EV), καταγράφοντας 5.662 πωλήσεις.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.