Δημοκρατία έχουμε, ότι θέλουμε λέμε, έτσι Αλέξη;

Σαλόνι Μονάχου: Η νέα Mercedes-Benz GLC EQ από κοντά

Η ολοκαίνουργια Mercedes-Benz GLC EQ λανσάρεται με νέα πλατφόρμα, κορυφαία τεχνολογία και αυτονομία έως 714 km

Σαλόνι Μονάχου: Η νέα Mercedes-Benz GLC EQ από κοντά

Η Στουτγάρδη συνεχίζει δυναμικά την πορεία της στην ηλεκτροκίνηση και παρουσιάζει στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου την ολοκαίνουρια Mercedes-Benz GLC EQ. 

Πρόκειται για την 100% ηλεκτρική εκδοχή του δημοφιλούς SUV, η οποία όμως δεν έχει καμία ουσιαστική σχέση με τον θερμική ή την plug-in υβριδικό «αδελφό» του. Βασισμένο στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα MB.EA, η Mercedes-Benz GLC EQ έρχεται να καλύψει το κενό που άφησε η EQC και να επανατοποθετήσει τη μάρκα απέναντι στον σκληρό ανταγωνισμό των BMW και Audi.

Οι σχεδιαστές της Mercedes-Benz ακολούθησαν γνώριμα μονοπάτια, διατηρώντας τον οικογενειακό χαρακτήρα της GLC, ωστόσο η ηλεκτρική έκδοση διαφέρει αρκετά. Εμπρός ξεχωρίζει η εντυπωσιακή κλειστή μάσκα, με 942 φωτεινά σημεία που μπορούν να προβάλλουν γραφικά όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο. Τα φώτα έχουν ανασχεδιαστεί και πίσω ξεχωρίζει η φωτεινή υπογραφή που πρωτοείδαμε στην CLA.

Από πλευράς αεροδυναμικής, η GLC EQ πετυχαίνει συντελεστή οπισθέλκουσας Cx 0,26, τιμή που τοποθετεί το μοντέλο ανάμεσα σε βασικούς ανταγωνιστές, όπως το Audi Q6 e-Tron (0,28) και η BMW iX3 (0,24).

Η νέα γενιά της GLC EQ είναι σημαντικά πιο μεγάλη: +13 cm σε μήκος και μεταξόνιο που φτάνει τα 2,97 m. Αυτό σημαίνει αισθητά καλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες, με +4,7 cm χώρο για τα γόνατα και +1,7 cm περισσότερο ύψος για το κεφάλι.

Στο πορτμπαγκάζ, η χωρητικότητα φτάνει τα 570 lt, δηλαδή 100 λίτρα περισσότερα από την plug-in hybrid GLC 300e. Η τιμή αυτή είναι επίσης ανώτερη σε σχέση με του Audi Q6 e-Tron (528 lt) και BMW iX3 (520 lt). Επιπλέον, υπάρχει και frunk 128 λίτρων, το μεγαλύτερο στην κατηγορία.

Μπαίνοντας στην καμπίνα, η εικόνα είναι τελείως διαφορετική απ’ ό,τι γνωρίζαμε στhn GLC. Στο κέντρο της προσοχής βρίσκεται η τεράστια MBUX Hyperscreen των 39,1 ιντσών που εκτείνεται σε όλο το πλάτος (99,3 vm) και ενσωματώνει τρεις ξεχωριστές οθόνες: Πίνακα οργάνων, infotainment και οθόνη συνοδηγού.

Το σύστημα λειτουργεί με το νέο MB.OS, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη Gemini της Google υπόσχεται πιο «έξυπνη» διαχείριση.

Η ατμόσφαιρα στο εσωτερικό μπορεί να αλλάζει με εντυπωσιακούς φωτισμούς περιβάλλοντος, και η πανοραμική γυάλινη οροφή διαθέτει προαιρετικά 162 φωτιζόμενα αστέρια.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.