Σαλόνι Μονάχου: Polestar 5 – Έτοιμος ο αντίπαλος της Taycan (βίντεο)
Με αυτονομία μέχρι 670 km, το Polestar 5 εισφέρει με τεχνολογία αιχμής στην premium κατηγορία των ηλεκτρικών GT
Newsroom | email: info@pronews.gr
Το πέμπτο κατά σειρά μοντέλο της φίρμας, το Polestar 5 είναι πλέον επίσημο.
Με κατ’ ελάχιστον 748 ίππους και έως 670 km αυτονομία, η σπορ μπερλίνα GT αποτελεί το νέο καμάρι της μάρκας και αυτό φαίνεται και στην τιμή του!
Πρόκειται για τη λιγότερο «έκπληξη» του Σαλονιού του Μονάχου, καθώς η Polestar προετοίμαζε εδώ και χρόνια το έδαφος με πρωτότυπα και ελαφρώς καμουφλαρισμένα αυτοκίνητα. Το Polestar 5 είχε παρουσιαστεί αρχικά διά μέσου του πρωτοτύπου Precept το 2020, που ήδη ήταν πολύ κοντά στην παραγωγή.
Το πέμπτο κατά σειρά μοντέλο της φίρμας, το Polestar 5 είναι πλέον επίσημο.
Με κατ’ ελάχιστον 748 ίππους και έως 670 km αυτονομία, η σπορ μπερλίνα GT αποτελεί το νέο καμάρι της μάρκας και αυτό φαίνεται και στην τιμή του!
Πρόκειται για τη λιγότερο «έκπληξη» του Σαλονιού του Μονάχου, καθώς η Polestar προετοίμαζε εδώ και χρόνια το έδαφος με πρωτότυπα και ελαφρώς καμουφλαρισμένα αυτοκίνητα. Το Polestar 5 είχε παρουσιαστεί αρχικά διά μέσου του πρωτοτύπου Precept το 2020, που ήδη ήταν πολύ κοντά στην παραγωγή.
Στο εσωτερικό, κυριαρχεί το γνώριμο μινιμαλιστικό ταμπλό της Polestar με κάθετη οθόνη αφής 14,5 ιντσών, πλαισιωμένη από ψηφιακό πίνακα οργάνων 9 ιντσών. Το σύστημα πολυμέσων βασίζεται στο Android Automotive, ενώ τα εμπρός καθίσματα Recaro συνδυάζουν χαμηλή θέση οδήγησης με άριστη στήριξη.
Στο εσωτερικό, κυριαρχεί το γνώριμο μινιμαλιστικό ταμπλό της Polestar με κάθετη οθόνη αφής 14,5 ιντσών, πλαισιωμένη από ψηφιακό πίνακα οργάνων 9 ιντσών. Το σύστημα πολυμέσων βασίζεται στο Android Automotive, ενώ τα εμπρός καθίσματα Recaro συνδυάζουν χαμηλή θέση οδήγησης με άριστη στήριξη.
Και οι δύο υποστηρίζουν αρχιτεκτονική 800V, με μέγιστη ταχύτητα φόρτισης σε DC τα 350 kW.
Οι παραγγελίες στις ευρωπαϊκές αγορές που διατίθεται έχουν ήδη ανοίξει, με τιμή που ξεκινούν (ανάλογα με την αγορά) από 120 χιλιάδες ευρώ για την Dual Motor και φτάνουν τις 145 χιλιάδες ευρώ για την Performance. Δείτε το video στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.