Έτσι δεν ήταν λίγοι εκείνοι που θεωρούσαν πως η Ευρώπη χάνει το τρένο της ηλεκτροκίνησης, εκτιμώντας πως το μέλλον του ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα γραφτεί στα… μανδαρίνικα. 
Πράγματι, οι Κινέζοι δεν έχουν κάνει απλά βήματα αλλά τεράστια άλματα προόδου. Ποιος φανταζόταν άλλωστε πριν από 10-15 χρόνια κινεζικά μοντέλα θα μπορούσαν να κοιτάξουν στα μάτια ευρωπαϊκά; Και μάλιστα σε όλους τους τομείς: Εμφάνιση, πάτημα στο δρόμο, χώροι, ποιότητα κατασκευής.
Αναντίλεκτα όμως, η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, με σημείο αναφοράς τη γερμανική είναι όπως λένε και οι Εγγλέζοι «too big to fail». Και σίγουρα δεν μπορείς να σβήσεις έναν αιώνα ιστορίας, τεχνογνωσίας και αίγλης, όσο ισχυρά κι αν είναι τα «χτυπήματα» των κινεζικών κολοσσών.
Ακόμη δεν ξέρουμε αν το φετινό Σαλόνι του Μονάχου θα αποδειχθεί σημείο καμπής για την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Το σίγουρο είναι πως υπάρχουν σημάδια πως οι Ευρωπαίοι και δη οι Γερμανοί κατασκευαστές προσαρμόζονται ακόμα καλύτερα στις ανάγκες της αγοράς και είναι σε θέση να προσφέρουν τεχνολογία αιχμής κι ελκυστικά προϊόντα, που θα μπορούσαν να πείσουν όσους θέλουν να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση αλλά διστάζουν για διάφορους λόγους να το κάνουν με κινεζικό αυτοκίνητο. Ας δούμε όμως τα πράγματα λίγο πιο αναλυτικά: 
Volkswagen
Η Volkswagen έχει παρουσιάσει ήδη μια σειρά από σημαντικά πρωτότυπα που θα αποικήσουν έκδοση παραγωγής μέχρι το 2027. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα είναι το ID.Cross Concept, ένα ηλεκτρικό B-SUV που θα είναι διαθέσιμο το 2026, με τιμή κάτω από τις €30.000.
Πέρα από το ID.Cross, το Wolfsburg αποκάλυψε το ID.Polo, το πρώτο 100% ηλεκτρικό Polo, με την εκτιμώμενη, αρχική τιμή να προσεγγίζει τις €25.000.Ο CEO του Volkswagen Group, Oliver Blume, έχει ήδη ανακοινώσει μιας από τις πιο επιθετικές προϊοντικές στρατηγικές στην ιστορία της μάρκας, με δέκα νέα μοντέλα μέχρι το 2028 παρά το αυξημένο κόστος και τις εμπορικές εντάσεις. Ήδη, το 2025, με τα ID.7 και ID.4, η VW είναι ο κατασκευαστής με τις περισσότερες πωλήσεις ηλεκτρικών σε Γερμανία και Ευρώπη.
Διαβάστε τη συνέχεια στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.