«Η παραγωγή 100.000 Elroq σε λιγότερο από έναν χρόνο μαζικής παραγωγής αποτελεί ένα σημαντικό επίτευγμα για όλη την ομάδα», δήλωσε ο Andreas Dick, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Škoda Auto.
«Αντανακλά επίσης την αυστηρή προετοιμασία και τις στοχευμένες προσαρμογές στις διαδικασίες παραγωγής μας».
Και πράγματι, τo Elroq κάνει αυτό που ξέρουν καλά οι Τσέχοι: Να συνδυάζουν τον ρεαλισμό με την ευχαρίστηση στην οδήγηση, δημιουργώντας ισορροπημένα μοντέλα που, χωρίς να υπερέχουν απόλυτα σε κάποιον τομέα, είναι απολαυστικά στην καθημερινότητα.
Με μήκος 4,48 m, είναι πιο κόμπακτ και πιο εύχρηστο στην πόλη σε σχέση με το Enyaq, τον «μεγάλο αδελφό» των 4,65 m -χωρίς εκπτώσεις στους χώρους. Η καμπίνα παραμένει ευρύχωρη και ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 470 lt.
«Καλά εξοπλισμένο, συνεπές στον δρόμο, στην ισχύ και στην αυτονομία, το Elroq έχει πολλά επιχειρήματα για να γείρει τη ζυγαριά υπέρ του. Εκείνο που του λείπει είναι η λειτουργία one-pedal για να πάρει άριστα, 10», σημειώναμε στη δοκιμή της έκδοσης 85.
«Από την αρχή αξιοποιήσαμε πλήρως την ευελιξία να κατασκευάζουμε ηλεκτρικά και θερμικά μοντέλα στην ίδια γραμμή παραγωγής. Το αποτέλεσμα είναι σαφές: Η τεράστια ανταπόκριση των πελατών υπογραμμίζει την εξαιρετική ποιότητα των αυτοκινήτων που παράγονται στη Mladá Boleslav», πρόσθεσε ο Dick.
Η γιγαντιαία προσπάθεια της Škoda είναι κρίσιμη για τη μάρκα, η οποία αναμένεται να αντιμετωπίσει μεγαλύτερο ανταγωνισμό από ποτέ.
Πολλές κινεζικές εταιρείες παράγουν ή ετοιμάζονται να ανοίξουν εργοστάσια σε ευρωπαϊκό έδαφος. Ώστε να αποφύγουν τους δασμούς εισαγωγής και να χαμηλώσουν τις τιμές πώλησεις.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.