Škoda: Επικεντρώνεται στα θερμικά στο κάτω άκρο της αγοράς
Η Škoda κρατά το Epiq ως μικρότερο EV, επιμένοντας σε θερμικές λύσεις για τις πιο προσιτές εκδόσεις της γκάμας
Newsroom | email: info@pronews.gr
Η τάση στις μικρές κατηγορίες είναι η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση. Τα A segment κινούνται σχεδόν αποκλειστικά εντός αστικού ιστού, ενώ το επιπλέον κόστος συμμόρφωσης των θερμικών κινητήρων τους με τα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 7 ανεβάζει δυσθεώρητα την τιμή αγοράς. Η Škoda πάει κόντρα στο ρεύμα.
Η τσεχική εταιρεία δεν σκέφτεται να λανσάρει ένα ηλεκτρικό μοντέλο μικρότερο από το επερχόμενο Epiq. Προτιμώντας να επιμείνει θερμικά, σε αντίθεση δηλαδή με τη Volkswagen, η οποία ετοιμάζει την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου ID. Every1. Θεωρείται ότι θα αναβιώσει το Up! ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης με τιμή περί τις €20.000.
Το Epiq θα κυκλοφορήσει του χρόνου χρησιμοποιώντας τη νέα πλατφόρμα MEB Entry του Ομίλου Volkswagen. Θα στεγάσει και τα Volkswagen ID.Polo, Volkswagen ID.Cross και Cupra Raval. Όλα θα κοστίζουν περί τις €25.000.
Ο επικεφαλής της Škoda, Klaus Zellmer, επιβεβαίωσε ότι η τσεχική μάρκα «έχει συνειδητά σχεδιάσει να μην αποτελέσει μέρος αυτής της αγοράς». Συμπλήρωσε: «Πιστεύουμε ότι με τα εσωτερικής καύσης Fabia, Kamiq και Scala και τις τιμές που τα προσφέρουμε στην αγορά, βρισκόμαστε σε ισχυρή θέση».
«Θα προτιμούσαμε να κοιτάξουμε το άλλο άκρο», πρόσθεσε αναφερόμενος στην επερχόμενη έκδοση παραγωγής του Vision 7S, ενός πρωτότυπου 7θέσιου ηλεκτρικού SUV.
Οπότε για τον Zellmer τέθηκε το ερώτημα «αν θέλουμε να εξηλεκτριστούμε πλήρως στις μικρές κατηγορίες ή αν θεωρούμε ότι τα Fabia, Kamiq και Scala είναι αυτά που θα μας αποφέρουν περισσότερα κέρδη». Φαίνεται ότι οι υπολογισμοί τους έδειξαν το δεύτερο.
Αυτό δεν σημαίνει ότι τα τρία δημοφιλή μοντέλα της Škoda θα παραμείνουν αμιγώς θερμικά. Ο επικεφαλής των πωλήσεων Martin Jahn επιβεβαίωσε ότι κάποιο επίπεδο υβριδικής τεχνολογίας θα εισαχθεί τουλάχιστον στα Fabia και Kamiq.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.