ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πραγματικά είναι κουραστικό άσχετοι και ασήμαντοι άνθρωποι να μιλούν για κρίσιμα θέματα. Ειδικά αν είναι υπουργοί...
prodeals

Νέα Porsche 718 Spyder RS με 500 άλογα  

Η Porsche αποκάλυψε τη νέα 718 Spyder RS, την ισχυρότερη Boxster όλων των εποχών με 500 ίππους και τελευταία έκδοση της 718 με θερμικό μοτέρ.

Νέα Porsche 718 Spyder RS με 500 άλογα  

Η Porsche παρουσίασε τη νέα 718 Spyder RS, την ισχυρότερη και πιο σκληροπυρηνική Boxster όλων των εποχών.

Ξεκινώντας από την υφασμάτινη και χειροκίνητη οροφή της, αυτή ζυγίζει μόλις 18,7 kg και είναι 7,6 kg ελαφρύτερη από εκείνη της 718 Spyder και 16,5 kg πιο ελαφριά από εκείνη της συμβατικής 718 Boxster.

Συνολικά, η νέα 718 Spyder RS ζυγίζει 1.410 kg, 40 kg λιγότερα από την 718 Spyder. Παράλληλα, βρίσκεται πιο κοντά στο έδαφος κατά 30 mm και πατάει σε τροχούς 20″.

Επιπλέον, ο κατασκευαστής ισχυρίζεται ότι δεν αποτελεί απλά την ανοιχτή έκδοση της Cayman GT4 RS, καθώς σε σχέση με την τελευταία, η ανάρτηση της έχει διαφορετικές ρυθμίσεις που έχουν σκοπό να προσφέρουν περισσότερη άνεση.

Εκείνοι που αναζητούν το κάτι παραπάνω μπορούν να επιλέξουν το πακέτο Weissach που προσφέρει μεταξύ άλλων ελαφρύτερες ζάντες από μαγνήσιο και απολήξεις της εξάτμισης από τη συλλεκτική 935 που αποκαλύφθηκε το 2018.

Στο κέντρο της, όπως και στην Cayman GT4 RS, βρίσκεται ο 4λιτρος 6κύλινδρος ατμοσφαιρικός της 911 GT3 που αποδίδει 500 ίππους, 450 Nm ροπής και στροφάρει μέχρι τις 9.000 rpm.

Η ισχύς περνάει στους πίσω τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου PDK. Ως αποτέλεσμα, το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,4″, τα 200 km/h έρχονται σε 10,9″ και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 308 km/h.

H νέα Porsche 718 Spyder RS θα κάνει την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στις εκδηλώσεις της μάρκας στη Στουτγκάρδη τον Ιούνιο για τον εορτασμό των 75 χρόνων της.

Τέλος, να σημειώσουμε ότι η 718 Spyder RS είναι η τελευταία έκδοση της 718 με θερμικό μοτέρ καθώς οι νέες 718 Cayman και 718 Boxster που αναμένεται να κάνουν ντεμπούτο το 2025, θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικές και θα βασίζονται σε μια νέα πλατφόρμα με διάταξη που θα «μιμείται» τα κεντρομήχανα χαρακτηριστικά των σημερινών μοντέλων.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.