Στην Ελλάδα το Dacia Duster Hybrid-G 150 4×4 διπλού καυσίμου
Το Dacia Duster αποκτά Hybrid-G 150 4x4 και mild hybrid 140, με τις τιμές να ανακοινώνονται
Newsroom | email: info@pronews.gr
Το Dacia Duster, ένα από τα πλέον δημοφιλή μεσαία SUV της ελληνικής και ευρωπαϊκής αγοράς εξοπλίζεται με αναβαθμισμένους και πιο σύγχρονους κινητήρες που το κάνουν ακόμα πιο ελκυστικό.
Πριν από περίπου έναν μήνα έγιναν γνωστές οι τιμές του αναβαθμισμένου μοντέλου στην ιταλική αγορά. Πλέον όμως μπορούμε να έχουμε εικόνα και για τις τιμές του στην Ελλάδα. Η αρχή γίνεται με την έκδοση διπλού καυσίμου Eco-G 120, η οποία εξοπλίζεται με τον 3κύλινδρο τούρμπο κινητήρα της Dacia αποδίδοντας 120 αντί για 100 ίππους.
Για πρώτη φορά, η συγκεκριμένη διαμόρφωση μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο πλαισιώνει το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Λίγο πιο πάνω συναντούμε την έκδοση mild hybrid 140. Κάτω από το καπό της βρίσκεται ο 1.200άρης βενζινοκινητήρας που επικουρείται από έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα 16 PS. Η ισχύς έχει ανέβει τους 140 ίππους (από 130) και η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσα από ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Πλησιάζοντας προς την κορυφή της γκάμας, το Dacia Duster Hybrid 155, που αποτελεί τη φουλ υβριδική έκδοση του ρουμανικού C-SUV εξοπλίζεται με μεγαλύτερη μπαταρία 1,4 kWh από 1,2 kWh. Ο 1.600άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας αποδίδει 109 PS και συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, με τη συνολική ισχύ να ανεβαίνει από τους 140 στους 155 ίππους. Την ίδια στιγμή, η Dacia υπόσχεται χαμηλή κατανάλωση, που δεν θα ξεπερνά τα 4,6 lt/100 km.
Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται η άκρως ενδιαφέρουσα έκδοση διπλού καυσίμου Hybrid-G 150 4×4. Πρόκειται για μια πρωτοπορία της Dacia που σε συνεργασία με την Valeo και την Ampere συνδυάζει για πρώτη φορά το διπλό καύσιμο με ήπια υβριδική τεχνολογία και επιλογή τετρακίνησης.
Στα ενδότερα φωλιάζει ένας 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος 1.200άρης κινητήρας 140 ίππων και 230 Nm. Το θερμικό μοτέρ συνεργάζεται με κιβώτιο DW23 διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων, έναν ηλεκτροκινητήρα 31 ίππων τοποθετημένο στον πίσω άξονα και μια μικρή μπαταρία 48V χωρητικότητας 0,84 kWh. Mε τη συνολική απόδοση να φτάνει τους 154 ίππους.
Κι εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι δεν υπάρχει μηχανική σύνδεση ανάμεσα στους δύο άξονες, καθώς την τετρακίνηση -υποστηρίζει έξι λειτουργίες οδήγησης ανάλογα με το έδαφος- αναλαμβάνει ο ηλεκτροκινητήρας (συνδυάζεται με κιβώτιο δύο σχέσεων), χωρίς κεντρικό άξονα μετάδοσης. Το αποτέλεσμα; Λιγότερη απώλεια ισχύος, χαμηλότερο βάρος και μειωμένη κατανάλωση. Παρά τη νέα τεχνολογία, το πρόσθετο βάρος παραμένει χαμηλά: μόλις 70 κιλά επιπλέον, από τα οποία 30 κιλά οφείλονται στο αυτόματο κιβώτιο και 40 κιλά στο σύστημα διπλού καυσίμου.
Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο έχει να κάνει με την αυτονομίας της. Με δεδομένο ότι μιλάμε για έκδοση διπλού καυσίμου, με τα δύο 50λιτρα ρεζερβουάρ γεμάτα μπορεί να καλύψει 1.500 km. Παράλληλα η Dacia υπόσχεται πως το Duster θα καλύψει ηλεκτρικά έως και το 60% των αστικών του μετακινήσεων.
Όπως μπορούμε να δούμε στον τιμοκατάλογο της Dacia στην Ελλάδα, οι νέες προσθήκες αφορούν στις εκδόσεις mild hybrid 140 και Hybrid-G 150 4×4 auto. Οι οποίες ξεκινούν από €24.000 και €29.900 αντίστοιχα. Οι εκδόσεις Eco-G 120 και Hybrid 155 αναμένονται στην ελληνική αγορά το προσεχές διάστημα. Τέλος, να αναφέρουμε το Dacia Duster συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών ή 100.000 km και 5ετή οδική βοήθεια. Δείτε αναλυτικά τις τιμές του νέου Dacia Duster στο drive.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.