
Τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά B-SUV αποτελούν την αιχμή του βιώσιμου δόρατος της κατηγορίας σε εμπορικό επίπεδο.
Συνδυάζουν την αρωγή του ηλεκτρισμού για χαμηλή κατανάλωση, αδιαφορώντας για πρίζες και υποδομές φόρτισης. Προσφέροντας έτσι ευκολία στην καθημερινή χρήση και οικονομία χωρίς συμβιβασμούς σε πρακτικότητα και ευχρηστία.
Ανάμεσα στα πιο φρέσκα φουλ υβριδικά B-SUV, ξεχωρίζουν το ολοκαίνουργιο MG ZS Max Hybrid+, ένα προσιτό SUV με πλούσιο εξοπλισμό, υψηλή ισχύ και έμφαση στους χώρους. Και το ανανεωμένο Renault Captur που επιχειρεί να επιστρέψει στην κορυφή των B-SUV, βασιζόμενο σε μια πλουραλιστική γκάμα. Στο άνω άκρο της οποίας φιγουράρει η έκδοση E-Tech Full Hybrid 145 που δοκιμάζουμε, με το πολύ αποδοτικό υβριδικό σύστημα.
Με κοντινή τιμή -το MG ξεκινά από €26.600 και το υβριδικό Captur από €27.900, οι δύο προτάσεις τοποθετούνται στο ίδιο οικονομικό πλαίσιο, αλλά προσεγγίζουν το κοινό με διαφορετική λογική. Το ZS Max Hybrid+ πατά γερά στο ανώτερο άκρο των B-SUV (ή και κατώτερο των C) από πλευράς διαστάσεων, με δυναμικές γραμμές αμάξωμα που απλώνονται σε μήκος 4,43 m. Το Captur από την πλευρά του, είναι κοντύτερο κατά σχεδόν 20 πόντους (4,24 m). Οπότε ανήκει ξεκάθαρα στα B-SUV, με τις στιλιστικές επεμβάσεις της πρόσφατης ανανέωσης να του χαρίζουν πιο σύγχρονη και εκλεπτυσμένη εικόνα. Το εμπρός μέρος απέκτησε έντονο χαρακτήρα με νέα φώτα και μάσκα. Οι πίσω φωτιστικές μονάδες με LED και διάφανα στοιχεία του δίνουν συνολικά μια πιο high-tech αισθητική που δεν περνά απαρατήρητη. Στο εσωτερικό, τα δύο μοντέλα ακολουθούν διαφορετική σχεδιαστική φιλοσοφία για να καταλήξουν στον ίδιο στόχο. Που συνοψίζεται στο να προσφέρουν σύγχρονη τεχνολογία, εργονομία και πρακτικότητα στους επιβάτες. Η πρώτη εικόνα που αποκομίζεις από το MG ZS Max είναι αυτή ενός πληθωρικού πακέτου high-value. Οι δύο οθόνες 12,3”, μία για τον πίνακα οργάνων και η άλλη για το infotainment, κυριαρχούν στο ταμπλό. H προσεγμένη συναρμογή και τα μαλακά υλικά στο επάνω μέρος, σου δίνουν την αίσθηση πως βρίσκεσαι σε ένα αυτοκίνητο που κοστίζει μερικές χιλιάδες ευρώ παραπάνω. Η θέση οδήγησης είναι υπερυψωμένη, SUVίστικη, και προσφέρει καλή εποπτεία του δρόμου προς όλες τις κατευθύνσεις. Δεν θα βολέψει απόλυτα τους πολύ ψηλοσώμους που θα βρουν πως το τιμόνι τους πέφτει λίγο χαμηλά. Από την άλλη όμως, η πρακτικότητα είναι πανταχού παρούσα με πολλές θήκες για μικροαντικείμενα, μεγάλο υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο, βολικές ποτηροθήκες κι ένα έξυπνο ραφάκι δίπλα στον περίτεχνο επιλογέα του κιβωτίου για να τοποθετείς το κινητό σου. Το νέας γενιάς infotainment προσφέρει σχετικά εύκολο μενού με καλύτερα γραφικά από τα πρώτα MG που γνωρίσαμε στην Ελλάδα. Αλλά τόσο τα τελευταία όσο και η απόκριση στις εντολές αφής, υπολείπονται συγκριτικά με τα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα. Επιπλέον, η σύνδεση με Apple CarPlay και Android Auto παραμένει μόνο ενσύρματη και η οθόνη που λερώνεται εύκολα με δαχτυλιές έχει έντονες αντανακλάσεις με ηλιοφάνεια. Απέναντί του, το Captur έρχεται με πιο σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία. Η μεγάλη, κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής των 10,4” του infotainment OpenR Link ενσωματώνει Android Automotive 12 με πλήρη πρόσβαση σε Google Maps, Google Assistant και Play Store. Το σύστημα είναι πιο γρήγορο, πιο αποκριτικό, προσφέρει καλύτερα γραφικά και ασύρματη συνδεσιμότητα με smartphone.

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.